برگزاری همایش مبارزه با مصرف و قاچاق مشروبات الکلی ۲۱ اردیبهشت در شهرستان مهاباد

۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۱:۵۷
کد خبر: ۳۹۴۹۷۶
برگزاری همایش مبارزه با مصرف و قاچاق مشروبات الکلی ۲۱ اردیبهشت در شهرستان مهاباد
در اولین جلسه هماهنگی برگزاری همایش مبارزه با مصرف و قاچاق مشروبات الکلی مطرح شد که همایش مبارزه با مصرف و قاچاق مشروبات الکلی 21 اردیبهشت در شهرستان مهاباد برگزار خواهد شد.
به گزارش برنا آذربایجان غربی،روز گذشته جلسه هماهنگی برگزاری همایش مبارزه با مصرف و قاچاق مشروبات الکلی با نگاه فقهی با حضور نمایندگان دفتر امور اجتماعی استانداری و موسسه دارالحافظین قرآن کریم استان آذربایجان غربی و دیگر نهادهای استانی و شهرستانی مشارکت کننده در این همایش در سالن اجتماعات فرمانداری مهاباد برگزار شد.

قائم مقام موسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی در این جلسه گفت: این همایش توسط موسسه دارالحافظین قرآن کریم استان و حمایت و مشارکت دفتر امور اجتماعی استانداری با هدف بیان احکام فقهی برگزار خواهد شد.

ادریس آقالو با شاره به این نکته که قرآن کریم محور وحدت بین مسلمانان می باشد گفت : این همایش با محوریت آیات قرآنی کریم مبنی بر حرمت مصرف مشروبات الکلی و با حضور علمای اهل تشیع و تسنن سراسر استان به عنوان گروه های مرجع مردمی برگزار خواهد شد .

وی افزود: برگزاری نمایشگاه در سراسر استان ، تولید نرم افزار اندروید شامل احکام اسلامی ، مضررات پزشکی، قوانین قضایی و اثرات سوء اجتماعی مصرف و قاچاق مشروبات الکلی و همچنین برگزاری نشست های کارشناسی در صدا و سیمای استان و مرکز مهاباد و کارگاه های آموزشی از دیگر برنامه های این همایش خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز