رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی

برنامه ششم و اسناد توسعه استانی تدوین می شود

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۰۸:۱۵:۰۷
کد خبر: ۳۹۸۱۴۰
برنامه ششم و اسناد توسعه استانی تدوین می شود
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی : امسال، برنامه ششم توسعه و اسناد توسعه استانی تدوین می شود و این امور از اولویت های کاری این سازمان تعیین شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی گفت: امسال، برنامه ششم توسعه و اسناد توسعه استانی تدوین می شود و این امور از اولویت های کاری این سازمان تعیین شده است.

ناصر حضرتی در جمع مدیران و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی افزود: ما ناگزیر به تلاش برای بهبود شاخص ها هستیم و برای نیل به اهداف سند چشم انداز در برش استانی باید در این راستا تمام توان خود را به کار بگیریم.

وی یکی از مهمترین برنامه های سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی را حرکت در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری به عنوان شعار سال دانست و اضافه کرد: زمینه سازی برای جلب مشارکت عمومی و خصوصی از عوامل مهم رسیدن به این امر است.

وی از برنامه ریزی برای تشکیل کمیته پژوهش در سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی خبر داد و اظهار کرد: راه اندازی این کمیته نیازمند ارائه ایده های خلاقانه از سوی کارشناسان، صاحبنظران و پژوهشگران توسعه از همه بخش ها و با مشارکت فعالان بخش اعم از خصوصی و دانشگاهی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی گفت: در یک سال گذشته اقدامات خوبی در این سازمان انجام شده و با حاکم شدن جو کارشناسی، مسیر بالندگی در انجام وظایف و پیگیری مطالبات توسعه استانی را طی کرده ایم.

حضرتی تاکید کرد: فارغ از هر گونه گرایش، مهمترین دغدغه ما توسعه استان است و این رویه را با ایجاد فضای مطلوب درون سازمانی ادامه می دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز