سردار عابدین خرم:

رزمایش گردان های الی بیت المقدس آذربایجان غربی برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۳:۰۸:۴۲
کد خبر: ۴۰۳۸۲۴
رزمایش گردان های الی بیت المقدس آذربایجان غربی برگزار می شود
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از برگزاری رزمایش گردان های الی بیت المقدس این استان در روزهای 23 و 24 اردیبهشت ماه و با هدف مردمی کردن دفاع و نمایش پایان ناپذیری بنیه رزمی نیروهای دفاعی کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرم» صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه که در محل سالن جلسات فرماندهی سپاه شهدا برگزار شد، با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران مدیون و وامدار انقلاب امام حسین(ع) و پاسداران انقلاب اسلامی نیز ادامه دهندگان راه خونین شهدای عاشورا و مسیر انقلابیون هستند.

وی افزود: امام حسین(ع) در زمان خود بقای دین را به فنای خود ترجیح داده و در راه دفاع از مبانی و ارزش های دینی شهید شدند. امروز نیز پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و برای حفظ ناموس مردم در مرزهای کشور و خارج از مرزها به مقابله با دشمنان می پردازند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در ادامه در خصوص رزمایش الی بیت المقدس و نحوه اجرای این رزمایش در استان، عنوان کرد: گردان های بیت المقدس جزو برترین گردان های رزمی و دفاعی کشور محسوب می شوند که در آذربایجان غربی هم به منظور ارائه توانمندی های این گردان ها رزمایشی با حضور 47 گردان بیت المقدس و یک گردان الزهرا(س) برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این رزمایش روزهای 23 و 24 اردیبهشت ماه در سراسر جغرافیای استان و با اهدافی نظیر نمایش ارزیابی آمادگی گردان ها بر اساس شاخص تناسب رزم جهادی با عملکرد گردان، اقتدار و ارتقای آمادگی گردان ها با محوریت سرعت عمل و ارتباطات سلسله مراتب، حفظ انسجام در فراخوانی ها، ارتقای توانمندی های رزمی و دفاعی متناسب با ماموریت های محوله و نیز مردمی کردن دفاع و پایان ناپذیر بودن بنیه رزمی نیروهای دفاعی کشور برگزار می شود.

سردار خرم، همچنین ابراز داشت: گردان های رزم برای روز مبادا آموزش دیده اند و این گونه رزمایش ها تنها به منظور ارتقای آمادگی های این نیروها اجرا می شود.

وی، ایجاد وحدت و شناخت متقابل میان فرماندهان گردان ها و یگان های رزم را از دیگر اهداف برگزاری رزمایش گردان های بیت المقدس دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم تمهیدات و پیش بینی های تعیین شده در رزمایش با موفقیت به منصه ظهور برسد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، در خصوص برنامه های جنبی رزمایش گفت: در این رزمایش و در طول 2 روز حضور نیروها در محل اجرای برنامه ها، نشست های تخصصی بصیرتی، فرهنگی و سیاسی برگزار خواهد شد تا توانایی های علمی و فرهنگی در کنار دفاعی و رزمی نیز سنجیده شود.

سردار خرم، در پایان سخنان خود اذعان داشت: رزمایش اصلی روز جمعه و پس از برگزاری صبحگاه مشترک و با اعلام رمز عملیات توسط قرارگاه استانی خواهود بود که در نقاط از پیش تعیین شده اجرا می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز