آخرین خبر از نامه های ارسالی مردم استان به رییس جمهور و سامانه ۱۱۱

۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۲:۵۶:۰۴
کد خبر: ۴۱۳۳۳۳
آخرین خبر از نامه های ارسالی مردم استان به رییس جمهور و سامانه ۱۱۱
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی: سامانه ۱۱۱ در استان در چهار شیفت پاسخگوی هم استانی های عزیز در سفر ریاست جمهوری بودند.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی در مورد مشکل تماس شهروندان با سامانه ۱۱۱ و بوق اشغال این سامانه و همچنین روند بررسی نامه های ارسالی به ریاست جمهوری گفت : این مشکل به علت استقبال گسترده مردم از سامانه ۱۱۱ در استان رخ داده و کابران مرکز ارتباطات مردمی آذربایجان غربی با ریاست جمهوری در چهار شیفت پاسخگوی هم استانی های عزیز بودند.

ایرج عباسپور اظهار کرد : ۲۵۰ کاربر و پشتیبان از زمان افتتاح رسمی این سامانه با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور ، مشغول دریافت پیشنهادات و درخواست های مردمی بوده و به دلیل پیک تماس های مردمی سامانه گاها با اشغال مواجه می شود.

عباسپور با اشاره به اینکه هیچگونه مشکل فنی تا کنون ثبت نشده است افزود: از مردم استان تقاضا داریم با توجه به امکانات موجود، صبر و حوصله به خرج داده تا تمام درخواست های هم استانی ها در این سامانه ثبت شود.

مدیرکل بازرسی استانداری آذربایجان غربی اظهار کرد: طی مدت سفر ریاست جمهور به استان بیش از ۴۰ هزار تماس با سامانه مرکز ارتباطات مردمی آذربایجان غربی با ریاست جمهوری ثبت شده است که این تعداد نشان از استقبال مردم از این سامانه بوده است.

عباسپور افزود: اکثر تماس های مردم با سامانه در راستای حل مشکلات بوده ، بطوریکه اشتغال و تقاضای وام بیشترین تعداد ثبت در سامانه بوده است.

این مرکز در محل استادیوم ۶ هزار نفری غدیر ارومیه و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی در تأمین هزینه‌ها و تجهیرات آن استقرار یافته و به مدت سه روز پاسخگوی مراجعات تلفنی شهروندان آذربایجان غربی بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز