بررسی روند احداث ۱۰۰ مرکز بهداشتی درمانی در استان

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۳:۳۵:۱۸
کد خبر: ۴۲۳۰۴۵
بررسی روند احداث ۱۰۰ مرکز بهداشتی درمانی در استان
در سفر اخیر هیئت دولت به استان تفاهم نامه ای توسط وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و استاندار آذربایجان غربی به امضا رسید که براساس آن ۱۰۰ مرکز بهداشتی درمانی، مرکز سلامت جامعه و پایگاه بهداشتی در آذربایجان غربی احداث می شود.

در جلسه ستاد سلامت استان که امروز به ریاست مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی و با حضور کهوریان معاون عمرانی استاندار، حضرتی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان استان در محل استانداری برگزار شد، روند احداث 100 مرکز بهداشتی درمانی در استان و تبدیل سرای ورزشکاران به بیمارستان زنان و مامایی کوثر در ارومیه مورد بحث، بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

گفتنی است، در سفر اخیر هیئت دولت به استان تفاهم نامه ای توسط وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و استاندار آذربایجان غربی به امضا رسید که براساس آن ۱۰۰ مرکز بهداشتی درمانی، مرکز سلامت جامعه و پایگاه بهداشتی در آذربایجان غربی احداث می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی در این ارتباط گفت: 60 درصد اعتبارات این طرح، توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و ۴۰ درصد مابقی توسط دانشگاه، استانداری و خیرین تامین و در طی یک سال آینده تکمیل و راه اندازی می شود.

در این جلسه همچنین، آخرین اقدامات در خصوص تبدیل سرای ورزشکاران در ارومیه به بیمارستان زنان و مامایی کوثر مورد بررسی قرار گرفت.

شایان ذکر است بر اســاس مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی، مقرر شده تا ساختمان سرای ورزشکاران اورمیه با تغییر کاربری از ورزشی به بیمارستانی، از این پس به عنوان بیمارستان زنان و زایمان مورد استفاده قرار بگیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز