باشگاه شهرداری ارومیه در انتخاب مربی با ما مشورت نکرد

۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۰۹:۳۹:۴۰
کد خبر: ۴۴۱۴۹۲
باشگاه شهرداری ارومیه در انتخاب مربی با ما مشورت نکرد
فروزان : در برخی قراردادهای ورزشی کشوری برای یک فصل و چند بازی میلیاردها تومان پول جابجا می شود و کسی نیست بپرسد چرا این همه پول پرداخت شده است.

رییس هیات والیبال استان از تلاش خبرنگاران ورزشی نویس استان در جهت پوشش برنامه های هیات تقدیر کرد. کریم فروزان رییس هیات والیبال استان در اولین استفاده رسمی از ساختمان هیات و در آستانه روز خبرنگار و در مراسم تجلیل از خبرنگاران ورزش نویس استان با اشاره به اینکه ; ارومیه مهد والیبال است و از سال های ۴۳ والیبال از این شهر خودنمایی کرده و سالیان سال کاپیتان تیم ملی از این شهر بوده است.

وی ادامه داد : در دومین سال فعالیت در هیات اموزش و استعدادیابی و کار برنامه ریزی شده روی جوانان که نوید ریشه دار بودن این شهر را نشان میدهد.

فروزان تاکید کرد : سال گذشته تیم امید سوم و امسال دوم شدیم.

رییس هیات والیبال تاکید کرد : تیم جوانان نیز اواخر شهریور به قهرمانی کشور اعزام می شود.

او گفت : در آموزش تیم بانوان نیز اغاز کرده ایم که امیدواریم در سال های اتی با برنامه ریزی بتوان در این رشته سهم کسب کرد.

رییس هیات والیبال استان اذعان کرد : در خصوص استعداد یابی زمان مدارس اقدام به شناسایی افراد توانمند می کنیم و اموزش داده می شود.

او خاطرنشان ساخت : باشگاه شهرداری ارومیه از نظر اداری به ما ربطی ندارد.

وی معتقد است در جامعه ای که خبرنگار ازاد نباشند و نتوانند سوال کنند و شفافیت نباشد اولین اثرش فساد است و فساد زمانی ریشه کن می شود که رسانه ها دسترسی ازاد به اطلاعات و منابع داشته باشند.

رییس هیات والیبال استان با تاکید بر اینکه بعد از یکسال دستور وزیر ورزش و جوانان موفق به تحویل سالن مخروبه شماره یک در داخل مجموعه تختی گفت : زمانی که سالن را تحویل گرفتیم و شرایط را دیدم عرق شرم بر پیشمانی قرار گرفت ولی در اسرع وقت نسبت به بازسازی و تعمیر و ساماندهی در راستای تاسیس یک آکادمی آبرومند برای ارومیه اقدام خواهیم کرد و قول می دهیم تا یکسال اینده با هزینه ۲ میلیارد تومانی به بهره برداری برسانیم.

م فروزان افزود : از تمامی مسوولان استانی درخواست خواهم کرد به سالن های بازی بیایند تا بیایند و ببینند که در این اماکن چه کارهای فرهنگی انجام می گیرد و این مراکز نیاز به سرمایه گذاری و حمایت دارند.

رییس هیات والیبال استان در گفتگو با خبرنگاران استانی در خصوص عدم استفاده از توان مربیان داخلی در تیم های استانی و شهرستانی گفت : در ارومیه مربیان خوبی داریم ولی در خارج از کشور دنبال مربی می گردیم.

فروزان در جواب به این سوال حالا با این روند که ایا شما به عنوان رییس هیات والیبال با امدن تروایسا مخالفید , افزود : من شناختی از اقای تراویسا مربی جدید تیم والیبال شهرداری ارومیه ندارم ولی با توجه به اینکه مرکز تصمیم گیری والیبال این دفتر است ولی متاسفانه مشورتی در این خصوص صورت نگرفته است هر چند ما حق دخالت نداریم.

وی ادامه داد : نامه ای به باشگاه شهرداری نوشتیم و درخواست کردیم هر چه زودتر بیایند قراردادها را امضا کنند تا بازیکنانبه تیم های دیگر نروند.

فروزان تاکید کرد : متاسفانه باشگاه شهرداری ارومیه وقتی قرار یک میلیارد و ۲۰۰ تومانی و یا ۷۰۰ میلیونی بسته اند ولی هنوز ۱۰ درصد ان پرداخت نکرده اند نشان می دهد مشکل مالی دارد.

فروزان اذعان کرد : ورزش و جوانان در طول ۲ سال اخیر یک ریال به هیات کمک نکرده است.

رییس هیات والیبال استان تصریح کرد : در برخی قراردادهای ورزشی کشوری برای یک فصل و چند بازی میلیاردها تومان پول جابجا می شود و کسی نیست بپرسد چرا این همه پول پرداخت شده است ولی وقتی یک مدیر ۱۲۰ ساعت اضافه کاری می گیرد زمین و زمان را به هم می زنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز