مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه

ماهیانه در حدود ۳۰۰ نفر در باغ رضوان ارومیه دفن می شوند

۱۳۹۵/۰۵/۲۰ - ۰۷:۴۴:۵۴
کد خبر: ۴۴۳۴۸۷
ماهیانه در حدود ۳۰۰ نفر در باغ رضوان ارومیه دفن می شوند
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه: با الحاق ۹۰ هکتار زمین، قطعه هنرمندان در باغ رضوان ارومیه ایجاد می شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه گفت:  با الحاق ۹۰ هکتار زمین،  قطعه هنرمندان در باغ رضوان ارومیه ایجاد می شود.

امیر عباس عابدینی درگفت و گو با  خبرنگاران با اشاره به توسعه باغ رضوان ارومیه، افزود:  فرآیند توسعه باغ رضوان ارومیه در مرحله اصلاح نقشه های زمین است و بعد از اصلاح و طی  مراحل در ثبت اسناد به باغ رضوان ارومیه الحاق  می شود .

وی با بیان اینکه مساحت باغ رضوان ارومیه  به میزان ۵۴ هکتار است،  خاطر نشان کرد: با توسعه  باغ رضوان ارومیه به ۹۰ هکتار، تا ۱۰۰ سال آینده از نظر تامین قبر برای متوفیان تامین خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه با بیان اینکه ماهیانه در حدود ۳۰۰ نفر در باغ رضوان ارومیه دفن می شوند، تاکید کرد:  با توجه به این مهم ، باغ رضوان ارومیه نیاز به توسعه  دارد.

وی در ادامه با اشاره به کلنگ زنی فرهنگسرای شهدای گمنام در باغ رضوان ارومیه، اعلام کرد: عملیات ساخت فرهنگسرای شهدای گمنام در باغ رضوان ارومیه به مساحت ۷۰۰ متر مربع در دست اجرا است .

وی توسعه باغ رضوان ارومیه، توسعه فضای سبز آرامستان، ساخت حسینیه و ساماندهی قبور را از جمله برنامه های سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه عنوان کرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز