مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی

توجه ویژه به نقش بانوان در جامعه، آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد

۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۲:۰۹:۰۳
کد خبر: ۴۷۷۶۳۲
توجه ویژه به نقش بانوان در جامعه، آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی : توجه ویژه به نقش زنان در جامعه، آسیب‌های اجتماعی را به صورت چشمگیری کاهش می دهد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: توجه ویژه به نقش زنان در جامعه، آسیب‌های اجتماعی را به صورت چشمگیری کاهش می دهد.

شهلا تاجفر  در جلسه کارگروه زنان و خانواده که در فرمانداری چالدران برگزار شد، با اشاره به اینکه خانواده در فرهنگ ایرانی ستون اصلی جامعه محسوب می شود، افزود: هرچه بانوان در تعاملات اجتماعی حضور پررنگی داشته باشند، خانواده و جامعه از نشاط اجتماعی بیشتری برخوردار خواهد شد.

وی اضافه کرد: باید خانواده ها به فرهنگ اصیل و ارزشمند ایرانی توجه جدی داشته باشند.

وی اظهار کرد: مسئولان شهرستان چالدارن در خصوص اشتغال و به کارگیری بانوان همت مضاعفی داشته و از فعالیت اقتصادی آنها حمایت کنند.

تاجفر ادامه داد: باید با تجمیع اقدامات پراکنده در قالب تعاونی ها، امکان استفاده از تسهیلات قرض الحسنه و اعتبارات حمایتی صندوق کارآفرینی امید را برای اقشار مختلف جامعه فراهم کنیم.

فرماندار چالدارن نیز در این جلسه بیان کرد: توجه به نقش محوری زنان در ایجاد جامعه توسعه یافته موثر است و باید با تشکیل تعاونی های بانوان از آنها حمایت کنیم.

کریم حسین زاده با اشاره به اینکه ایجاد زمینه مناسب گذراندن اوقات فراغت برای بانوان ضروری است، افزود: باید سطح آگاهی بانوان نسبت به مسائل روز افزایش پیدا کند تا به مشارکت بیشتر آنها در موضوع های سیاسی و اجتماعی منجر شود.

وی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در تقویت زیرساخت های توسعه ای ازجمله ساماندهی راه های اصلی و روستایی، تکمیل اورژانس و کلینیک تخصصی، گازرسانی به روستاها، تامین آب شرب روستاییان و بهره برداری از سد خاکی بابا احمد در این شهرستان نقش مهمی ایفا کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز