مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی

زنان سرپرست خانوار از شایسته ترین افراد برای دریافت آموزش های مهارتی هستند

۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۲:۱۳:۰۵
کد خبر: ۴۷۷۶۳۷
زنان سرپرست خانوار از شایسته ترین افراد برای دریافت آموزش های مهارتی هستند
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی : زنان سرپرست خانوار از شایسته ترین افراد برای دریافت آموزش های مهارتی هستند و باید در ارائه آموزش های فنی و حرفه ای، توجه ویژه ای به این قشر انجام گیرد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی گفت: زنان سرپرست خانوار از شایسته ترین افراد برای دریافت آموزش های مهارتی هستند و باید در ارائه آموزش های فنی و حرفه ای، توجه ویژه ای به این قشر انجام گیرد.

هوشنگ عطاپور عصر در بازدید از مرکز آموزش و اشتغال بانوان ارومیه افزود: ارائه آموزش های مهارتی به زنان سرپرست خانوار، گامی بلند برای توانمندسازی این قشر است.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره تاکید زیادی بر تلاش مسئولان برای کاهش آسیب های اجتماعی دارند و بر همه ما وظیفه است که در راستای عمل به منویات معظم له گام برداریم.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین عوامل جلوگیری از آسیب های اجتماعی، ایجاد اشتغال و توانمندسازی اقشار آسیب پذیر است و آموزش های مهارتی در این خصوص بیشترین نقش را دارند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، همواره در راستای توسعه کیفی و کمی آموزش ها در بخش خصوصی و دولتی تلاش کرده که این اهتمام جدی، شایسته قدردانی است.

محسن مددی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان با ارائه گزارشی از فعالیت های این مرکز افزود: مرکز مهارت آموزی، توانمندسازی و اشتغال بانوان ارومیه با همکاری انجمن خیریه مستمندان این شهرستان در دهه فجر سال گذشته مورد بهره بره برداری قرار گرفت.

وی اضافه کرد: تاکنون صدها تن از بانوان و دختران ارومیه ای در این مرکز آموزش های مهارتی را دریافت کرده اند.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی از استان های موفق در اجرای طرح های مختلف آموزش های فنی و حرفه ای در کشور است.

سالانه افزون بر هفت میلیون نفر ساعت آموزش مهارتی در بخش دولتی و خصوصی در آذربایجان غربی ارائه می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز