معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران

پنجاه درصد جمعیت کشور تحت پوشش بیمه سلامت هستند

۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۳:۵۰:۲۲
کد خبر: ۴۷۷۷۲۷
پنجاه درصد جمعیت کشور تحت پوشش بیمه سلامت هستند
آحاد مردم کشور تحت پوشش یکی از بیمه های درمانی در کشور هستند که از این میان سهم بیمه سلامت حدود پنجاه درصد است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران با اعلام این خبرعنوان داشت: آحاد مردم کشور تحت پوشش یکی از بیمه های درمانی در کشور هستند که از این میان سهم بیمه سلامت حدود پنجاه درصد است.

مهندس عباس پاشا هم چنین به پوشش 69 درصدی بیمه خدمات سلامت برابر با 2114000 نفر در استان آذر بایجان غربی اشاره کرد و افزود: نقطه عطف پوشش بیمه سلامت در استان این  است که 88 درصد  افرادی که تحت پوشش صندوق روستایی و همگانی هستند با حق بیمه 100 درصد رایگان بیمه شدند.

وی هم چنین از طرح تجمیع منابع جهت حداقل شدن اختلاف تعرفه بین بخش خصوصی و دولتی خبر داد و اظهار داشت:تا به امروز 3670 میلیارد تومان بدهی رسیدگی شده در سال 95 وجود دارد که  670 میلیارد آن پرداخت شده و 3000 میلیارد آن باقی مانده است و این روند ادامه دارد و بی شک تا پایان سال بر این میزان نیز افزوده خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت کشور در ادامه با اشاره به رسالت سازمان بیمه سلامت در پوشش تمامی افراد جامعه خصوصا افرادی که هیچ چتر حمایت درمانی ندارند، افزود: استان آذربایجان غربی از لحاظ تعداد افراد بیمه شده همگانی رایگان هم از نظر تعداد و هم از نظر تعداد جمعیت در سطح کشور، رتبه سوم را پس از استان های تهران و خراسان رضوی به خود اختصاص داده است.

مهندس عباس پاشا در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه بای کاری بکنیم که بیماران بجز بیماری  رنج دیگری نداشته باشند، عنوان داشت: یکصدو شصت هزار نفر در سطح کشور بیمار خاص هستند که از این میان 70000 نفر آن ها تحت پوشش بیمه سلامت هستند. برای این عزیزان بودجه خاصی در نظر گرفته شده و خدمات ویژه ای در سطح کشور به آن ها ارائه می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز