ضرورت تبیین اطلاع رسانی اقدامات دولت به مردم

۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۲:۱۳:۲۰
کد خبر: ۴۷۸۰۶۶
ضرورت تبیین اطلاع رسانی اقدامات دولت به مردم
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی : اقدامات گسترده دولت یازدهم باید در بخش های مختلف تحلیل و تبیین و به مردم اطلاع رسانی شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت : اقدامات گسترده دولت یازدهم باید در بخش های مختلف تحلیل و تبیین و به مردم اطلاع رسانی شود

به گزارش برنا آذربایجان غربی، رادفر در نشست بخشداران که در استانداری برگزار شد، به انتخابات پیش رو اشاره نمود و گفت : باید با نگاه به گذشته و استفاده از تجربیات و با در نظر گرفتن موقعیت فعلی برای اتفاقات پیش رو برنامه ریزی های لازم انجام شود .

وی افزود: دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری شعارها، اهداف و برنامه هایی را برای دولت مشخص نموده بودند و مردم با اعتماد به آن شعارها و اهداف به وی رای دادند لذا باید با ارج نهادن به این اعتماد مردم که به منزله عقد حقوقی بین ملت و دولت هست باید توجه و بیش از پیش برای عملی شدن آنها تلاش نمود .

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه به رغم تمام تلاشها، توفیقات و خدمات دولت، برخی در صدد هستند تا این اتفاقات را به تلخی جلوه دهند و این  در حالی که در دولتهای گذشته هیچ اعتراضی نداشته و واکنشی از خود نشان ندادند .

رادفر ادامه داد: باید به شرایطی که دکتر روحانی دولت را تحویل گرفته اند توجه شود چرا که در آن زمان دشمن گزینه روی میز را به رخ می کشید ایران هراسی مرسوم بود و از ایرانی به عنوان تروریست یاد می کردند و علاوه بر آن تحریم های کمرشکن روز به روز به مردم فشار می آورد .

وی اضافه کرد : در بحث سوخت که پایه اساسی در اقتصاد به شمار می رود اگر اقدامات دولت نبود امروز باید شاهد تولید 200 هزار بشکه بودیم.

وی افزود: سال  94 بدترین سال اقتصادی برای دولت بود و همه مشکلات به دولت قبل برمی گردد و امروز با تدابیر دولت و با رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری به جایی رسیده ایم که توان تولید به 4 میلیون بشکه رسیده است.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه "برخی ها تلاش می کنند مسئله برجام را شکست خورده نشان دهند" اشاره و اظهار داشت: در گذشته از دیدگاه سایر کشورها ما کشوری طرفدار تروریسم ، خشن و متهم بودیم ولی امروز تغییر در نگاه مردم دنیا و افکار جهانی رخ داده و امروز  خود مدعی هستیم و ثابت کردیم که اهل تعامل با دنیا البته با حفظ حقوق خود هستیم .

رادفر افزود: دولت گذشته از دولت قبل از خود ، خودکفایی گندم را تحویل گرفت ولی روزی که خود دولت را تحویل می داد تنها برای 27 روز ذخیره گندم وجود داشت ولی امروز ما به خود کفایی رسیده بطوری که هم اکنون برای 700 روز ذخیره داریم و این تامین امنیت غذایی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ادامه داد باید گذشته ای که بود و وضعیت امروز و اقدامات گسترده دولت یازدهم در بخش های مختلف تحلیل و تبیین و به مردم اطلاع رسانی شود .

وی خاطر نشان کرد : برجام ، سیاست و راهبرد نظام برای معضلی بود که دولت و کشور در آن قرار داشت و راهبرد رفتن به مذاکرات با حفظ اقتدار ، مصلحت و حکمت و رعایت تمام خط قرمزهای رهبر معظم انقلاب بود .

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با نزدیک شدن به انتخابات باید به بحث های اجتماعی و صنفی ، مسائل قومیتی که حربه دشمن برای ایجاد اختلاف در بین  قومیت ها است ، فعالیت فرق و جریانات انحرافی و مسائل اجتماعی ، توجه به احزاب و ایجاد بستر مناسب برای احزاب مجوزدار توجه و دقت لازم صورت گیرد .

همچنین ایجاد شور و نشاط برای برگزار نمودن انتخابات پرشور و گستره و قانونمند، تکریم ارباب رجوع ، مخصوصا خانواده های معظم شهدا ، حضور در بین مردم و بیان عملکرد دولت و پیگیری پروژه ها از مواردی بود که معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی توجه به آنها  را تاکید نمود.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه به برنامه ها و موضوعات قابل پیگیری در استان اشاره کرد و گفت : مدیریت پسماند از جمله اولویت های مدیریت کلان کشور است باید از اولویت های استان نیز باشد و بیش از پیش به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه باید مدیریت  پسماند جدی گرفته شود ، گفت: که آسیبی که از این ناحیه وارد می شود جدی است و در ارتقا شاخص سلامت تاثیرگذار است.

مهندس کهوریان از منطقه بندی شهرهای زیر 100 هزار نفر اشاره کرد و افزود : این طرح در مرحله اول در ارومیه  ،مهاباد ، میاندوآب و خوی اجرا می شود .

وی ساخت و ساز غیرمجاز در روستاها و استفاده کامل از ماشین آلات دهیاران را از مواردی ذکر کرد که بخشداران و دهیاران باید بیش از پیش به آن توجه نموده و در برنامه کاری خود قرار دهند . 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز