بازدید قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از مساکن مهر ارومیه

۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۳:۱۸:۴۳
کد خبر: ۴۷۸۱۱۲
بازدید قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از مساکن مهر ارومیه
مساکن مهر شهرستان ارومیه از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است .

مساکن مهر شهرستان ارومیه از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است .

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، صبح امروز احمد اصغری مهر آبادی قائم مقام وزیر و مجری ویژه در طرح مسکن مهر  از مساکن مهر شهرستان ارومیه بازدید کرد و در جریان روند اجرای پروژه ها قرار گرفت .
در شهرستان ارومیه ۱۵ هزار و ۵۶۵ واحد مسکونی مهر در مناطق گلمان ، گلشهر ،  ایثار و طرزیلو  با پیشرفت فیزیکی ۸۰/۷۸ درصد در دست احداث می باشد که از این تعداد  ۴ هزار و ۵۷۴ واحد تحویل متقاضیان شده است .
معاون وزیر در اجرای طرح مسکن مهر با ابراز امیدواری افزود : کلیه پروژه های مسکن مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و بالای ۲۵ هزار نفر استان ( به جز شهرهای  ارومیه ، مهاباد و سردشت ) باید تا پایان شهریور ماه  سالجاری به اتمام رسیده و تحویل متقاضیان مسکن شود .
گفتنی است احمد اصغری‌ مهرآبادی پس از بازدید از مساکن مهر ارومیه، در قالب جلسه‌ای بر لزوم نظارت مستقیم و مستمر بر روند اجرایی طرح‌های مساکن مهر آذربایجان غربی تأکید کرد.
تعداد واحدهای مسکونی مهر آذربایجان غربی ۵۱ هزار و ۷۹۴ واحد مسکونی با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد می باشد که از این تعداد ۳۷ هزار و ۳۶۴ واحد تحویل متقاضیان شده است که پیش بینی می شود تا پایان سالجاری پرونده مسکن مهر بسته شود.

 

نظر شما