مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی

مبارزه با قاچاق با همکاری و مشارکت مردم امکان پذیر است

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۲:۳۸:۱۷
کد خبر: ۴۸۵۸۵۲
مبارزه با قاچاق با همکاری و مشارکت مردم امکان پذیر است
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی : پرداختن به فعالیت های اجتماعی اولویت دولت تدبیر و امید است و امور اجتماعی در صدر اولویت های کشور است.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی در همایش مبارزه با قاچاق و مصرف مشروبات الکلی گفت: پرداختن به فعالیت های اجتماعی اولویت دولت تدبیر و امید است و امور اجتماعی در صدر اولویت های کشور است.

هوشنگ عطاپور اظهار کرد: شورای اجتماعی کشور تا کنون چهار جلسه در محضر رهبر معظم انقلاب برگزار کرده است.

وی همچنین با اشاره به ضرورت اجتماعی کردن مبارزه با قاچاق، بیان کرد: اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر مورد تاکید است و این کار با همکاری مردم صورت می گیرد در مبارزه با قاچاق مشروبات الکلی نیز باید از ظرفیت عموم جامعه، نخبگان، آموزش و پرورش، نهاد خانواده و روحانیت و در حقیقت بسیج جمعی استفاده کنیم.

عطاپور گفت: وجود اعتقادات و ترویج باورهای دینی به مبارزه با آسیب های اجتماعی کمک می کند و در این خصوص ترویج نماز و تقویت باورهای دینی در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر است.

فرماندار مهاباد نیز در این همایش گفت: توطئه استکبار جهانی ضربه زدن به ایران است و بر این اساس قاچاق را وسیله ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران انتخاب کرده است.

جعفر کتانی اظهار کرد: بر این اساس گذرگاههایی را برای قاچاق مشروبات الکلی و مواد مخدر وجود دارد که البته توسط نیروهای انتظامی برای قاچاقچیان ناامن شده است.

همایش یک روزه قاچاق و مصرف مشروبات الکلی در آیات و روایات روز سه شنبه با شرکت مسئولان ارشد استانی و شهرستانی در تالار وحدت شهرستان مهاباد برگزار شد. 


 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز