مدیرکل اقتصاد و دارایی استان:

وصول ۵۴۵۰ میلیارد ریال درآمد ملی در آذربایجان غربی

۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۲:۱۰:۳۸
کد خبر: ۴۹۱۲۸۱
وصول ۵۴۵۰ میلیارد ریال درآمد ملی در آذربایجان غربی
میزان درآمدهای وصولی این استان از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه به پنج هزار و 450 میلیارد ریال رسیده است که حدود پنج هزار و 45 میلیارد ریال آن به درآمدهای استانی و 405 میلیارد ریال نیز به درآمدهای ملی اختصاص دارد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی گفت: میزان درآمدهای وصولی این استان از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه به پنج هزار و 450 میلیارد ریال رسیده است که حدود پنج هزار و 45 میلیارد ریال آن به درآمدهای استانی و 405 میلیارد ریال نیز به درآمدهای ملی اختصاص دارد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، داود غفارپور روز با اشاره به ثبات تقریبی درآمدهای دولتی استان در سال جاری نسبت به سال گذشته افزود: در این مدت درآمدهای استانی 12.7 درصد رشد داشته و درآمدهای ملی آذربایجان غربی بیش از 58 درصد کمتر شده است.

وی اظهار کرد: درآمدهای مالیاتی استان نظیر سال های گذشته بیشترین سهم را در درآمدهای دولتی آذربایجان غربی داشته و این سهم در هشت ماهه نخست امسال به 87.5 درصد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه امسال بیش از چهار هزار و 420 میلیارد ریال مالیات در استان وصول شده که 18.8 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است، گفت: مالیات واردات، مالیات معوقه اشخاص حقوقی دولتی و مالیات علی‌الحساب اشخاص حقوقی دولتی بیشترین سهم را از درآمدهای استانی به خود اختصاص داده است.

به گفته وی بر اساس بررسی های انجام شده، درآمد پیش بینی شده استان در سال آتی به 10 هزار و 600 میلیارد ریال می رسد.

درآمد کل پیش بینی شده آذربایجان غربی در سال جاری بیش از 9 هزار و 300 میلیارد ریال بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز