استاندار آذربایجان غربی :

با فرهنگسازی و سازماندهی کمکهای مردمی، امکانات رفاهی در نجف اشرف و سامرا ایجاد می شود

۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۰۴:۴۶
کد خبر: ۵۰۱۶۵۶
با فرهنگسازی و سازماندهی کمکهای مردمی، امکانات رفاهی در نجف اشرف و سامرا ایجاد می شود
استاندار آذربایجان غربی : با فرهنگسازی و سازماندهی کمکهای مردمی، امکانات رفاهی در نجف اشرف و سامرا ایجاد می شود.

 استاندار آذربایجان غربی گفت: با فرهنگسازی و سازماندهی کمکهای مردمی، امکانات رفاهی در نجف اشرف و سامرا ایجاد می شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،مهندس سعادت پس از اقامه نماز ظهر و عصر و در دیدار با کارکنان استانداری با بیان اینکه برای جذب کمکهای مردمی نیاز به فرهنگسازی، توسعه و نشر و گسترش اهمیت بازسازی عتبات و عالیات است، گفت: با بسیج مردمی می توان بانی خیر مشارکت مردم و خیرین در روند اجرای پروژه توسعه صحن حضرت فاطمه سلام الله علیها و سایر پروژه های عتبات باشیم .

وی ضمن تأکید بر اهمیت جایگاه اماکن مقدس عتبات عالیات و نقش معنوی آن در بین مسلمانان و به‌ویژه شیعیان به‌عنوان یکی از ارکان مهم حفظ و گسترش شعائر دینی و مذهبی گفت: علاقه و اشتیاق ملت ایران به عتبات عالیات ناشی از عشق و علاقه به خاندان عصمت و طهارت (ع) است.

مقام عالی استان با بیان اینکه رسیدگی به حرم‌های اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام از وظایف اصلی مسلمانان و خصوصاً شیعیان است، اظهار داشت:  توجه و عنایت مردم کشورمان به اماکن مقدس بیانگر ارادت به اهل‌بیت(ع) و شعائر اسلامی است و اجرای پروژه های مختلف در نجف ، کربلا و سامرا گواهی بر توجه ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به بازسازی و حفظ شوکت و عظمت بارگاه ائمه معصومین (ع) است.

نماینده ادارات و دستگاههای دولتی استان در ستاد بازسازی عتبات و عالیات نیز در این دیدار گفت: بانوان استان هزینه ساخت 110 مترمربع از پروژه عظیم صحن بزرگ حضرت فاطمه زهرا (س) که در جنب حرم امیرالمومنین (ع) در حال ساخت است را بر عهده گرفته اند .

مریم دهقانی افزود: هزینه ساخت هر متر مربع 30 میلیون ریال است و تا عید غدیر این مبلغ تامین و هزینه می شود .

وی اظهار داشت: علاقمندان برای کمک به ساخت صحن بزرگ حضرت فاطمه زهرا (س) می توانند کمکهای خود را به شماره حساب 0103033535007 (بانک ملی) واریز کنند .

 

 

نظر شما