مدیر کل ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی

در ۱۰ ماهه اول امسال ۸۱ میلیارد تومان مطالبات وصول شده است

۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۴۹:۱۴
کد خبر: ۵۱۳۷۶۵
در ۱۰ ماهه اول امسال ۸۱ میلیارد تومان مطالبات وصول شده است
استان در 7 ماهه اول امسال موفق به کسب به رتبه اول کشوری در شاخصه های اختصاصی ثبتی شد.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی در صبحانه کاری با خبرنگاران استانی با تبریک دهه فجر با اشاره به تغییر زیرساخت های ثبتی در ارومیه در خصوص استفاده از فناوری های نوین اطلاعاتی از تقویت ایجاد بانک های اطلاعاتی ثبتی خبر داد و گفت: استان در 7 ماهه اول امسال موفق به کسب به رتبه اول کشوری در شاخصه های اختصاصی ثبتی شد.

امیر جوان کیا افزود : ثبت و اسناد و املاک با توجه به اینکه یکی از پرمراجعه ترین ادارات است مجبور شدیم ارومیه را ارتقا دهیم و اداره ثبت و اسناد منطقه 2 ارومیه را فعال کنیم.

وی ادامه داد : در ساختار جدید اداره کل بخش های اجرای مفاد اسناد ارومیه و ثبت شرکت ها نیز ارتقا پیدا کرده و به صورت اداره مدیریت می شوند.

جوان کیا از افتتاح اداره ثبت و اسناد و املاک شوط و افتتاح رسمی منطقه 2 ارومیه در دهه فجر خبر داد و گفت : برای اداره ثبت اسناد واملاک پلدشت نیز در صدد تامین ساختمان اختصاصی هستیم تا هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان از راه اندازی پلمپ دفاتر به صورت الکترونیکی هم خبر داد و تاکید کرد : در گذشته پلمپ به صورت سنتی بود که در ساختار جدید کلیه اقدامات به صورت الکترونیکی انجام می گیرد و نیاز به مراجعه عمومی نیست.

در 10 ماهه اول امسال 81 میلیارد تومان مطالبات وصول شده است

 مدیر ثبت اسناد و املاک اذربایجان غربی در خصوص مطالبات دریافتی در خصوص درخواست مهریه , مطالبات بانکی , اجراییات دادگستری ,چک , اموال رهنی و هر چیزی که تبدیل به پول بشود هم گفت: در 10 ماهه اول امسال 81 میلیارد تومان با 19 درصد به نسبت مدت مشابه سال گذشته که 68 میلیارد تومان بود مطالبات وصول شده است.

امیر جوان کیا  افزود : کل درآمد ثبت اسناد و املاک اذربایجان غربی را در 10 ماه اول امسال 34 میلیارد تومان که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12 درصد رشد دارد , اعلام کرد.

آمار ازدواج و طلاق و تعداد دفاتر رسمی و شرکت های ثبت شده

وی با اشاره به اینکه 225 دفتر اسناد رسمی و 220 دفتر ازدواج و طلاق در استان داریم , افزود : در حال حاضر کلیه اقدامات در دفاتر اسناد رسمی به صورت الکترونیکی انجام می گیرد که جلوی هرگونه سو استفاده و دستکاری در اسناد را گرفت.

او ادامه داد : در ۱۰ ماهه ۹۴ تعداد واقعه ازدواج در استان ۲۷۲۷۰ که این تعداد در مدت مشابه سال جاری ۲۵۸۵۴ فقره بود. به عبارت دیگر شاهد رشد منفی ۵ درصد بودیم.

 جوان کیا گفت : واقعه طلاق نیز در ۱۰ ماهه امسال ۴۹۹۶ فقره بود که در ده ماهه ۹۵ تعداد این واقعه ۵۱۷۸ فقره بود. چنان که ۳ درصد رشد داشته ایم.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان  اذعان کرد : تعداد شرکت های ثبت شده در استان طی ۱۰ ماهه سال ۹۴ حدود ۱۳۲۳ و در مدت مشابه آن در سال جاری ۱۴۸۴ فقره بوده است.

 وی بیان کرد : همچنین تعداد پرونده های تشکیلی در این اداره کل طی ۱۰ ماهه سال گذشته ۳۷۶۵ فقره بود که در سال جاری این۴۰۶۳ فقره بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز