۳۸کانون فرهنگی در دهه فجر امسال در سراسر استان افتتاح می شود

۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۳۶:۴۸
کد خبر: ۵۱۳۸۱۹
۳۸کانون فرهنگی در دهه فجر امسال در سراسر استان افتتاح می شود
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان از افتتاح 38 کانون فرهنگی در سراسر استان به مناسبت سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب در دهه فجر سال جاری خبر داد و عنوان داشت: هم اکنون 1050 کانون فرهنگی هنری در سراسر استان آذربایجان غربی فعال هستند.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان از افتتاح 38 کانون فرهنگی در سراسر استان به مناسبت سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب در دهه فجر سال جاری خبر داد و عنوان داشت: هم اکنون 1050 کانون فرهنگی هنری در سراسر استان آذربایجان غربی فعال هستند.

حجت الاسلام و المسلمین غیبی با تشریح نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی و انسجام جوانان انقلابی، ازبین بردن نظام طاغوت و ظلم، مردمی بودن،ولایی بودن و حضور فرهیختگانی چون مقام معظم رهبری را رمز پیروزی در حرکت امام خمینی (ره) دانست.

وی هم چنین بر تلاش به حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی به عنوان حفظ وظیفه همگان در جامعه امروز نیز تاکید کرد و عنوان داشت: دانش افزایی و ارتقای سطح دانش و توانمندی جامعه از مهمترین برنامه هاست که در همین راستا پنج کتابخانه نیز در دهه فجر امسال در کانون های سراسر استات افتتاح خواهد شد. 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان هم چنین از حضور در گلزار شهدا، افتتاح نمایشگاه های مختلف، انواع مسابقات قرآنی و فرهنگی، برگزاری طرح تلاوت نور، تهیه و توزیع انواع محتوا در قالب بروشور و.... به عنوان اهم برنامه های کانون فرهنگی هنری مساجد استان یاد کرد. 

حجت الاسلام و المسلمین بیگی در پایان از برگزاری جشن انقلاب در 700 کانون فرهنگی هنری در سراسر استان با حضور پرشور مردم انقلابی در طی ایام الله دهه فجر نیز به عنوان یکی از برنامه های هماهنگ در سراسر استان یاد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز