فرماندار شهرستان شاهین دژ

دهه فجر فرصت مناسبی برای رسیدن به اوج وحدت و وفاق ملی است

۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۱:۰۸:۴۷
کد خبر: ۵۱۴۲۴۸
دهه فجر فرصت مناسبی برای رسیدن به اوج وحدت و وفاق ملی است
: وحدت مهم ترین نیاز جامعه اسلامی امروز ماست و دهه فجر فرصتی برای رسیدن به اوج وحدت و وفاق ملی است.

فرماندار شهرستان شاهین دژ گفت: وحدت مهم ترین نیاز جامعه اسلامی امروز ماست و دهه فجر فرصتی برای رسیدن به اوج وحدت و وفاق ملی است.

حسین عباسی در دیدار با امام جمعه شهرستان شاهین دژ اظهار کرد: اکنون مهمترین نیاز کشور وحدت بیشتر است و دهه فجر به عنوان سر منشأ و طلوع انقلاب اسلامی فرصت خوبی برای نشان دادن اتحاد ملی است.

وی همچنین با اشاره به اینکه دهه فجر باید نمادی از دوستی و اتحاد اقشار و طیف های مختلف جامعه باشد، افزود: اگر مفتخریم به داشتن سرداران توانایی در عرصه دیپلماسی، نباید فراموش کنیم که در عرصه اطلاعات و در عرصه نظامی نیز سرداران بزرگی داریم و به آنها نیز افتخار می کنیم.

فرماندار شاهین دژ اظهار کرد: مردم کشور ما در دوران تحریم مشکلات زیادی داشتند هنوز هم مشکلاتی دارند اما هر زمان نیاز به نشان دادن وحدت و همدلی بوده به وظیفه خود عمل کرده اند و به میدان آمده اند.

عباسی همچنین با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی وعده خداوند بود، گفت: باید همه دست به دست هم بدهیم تا این انقلاب به مقصد نهاییش که اتصال به انقلاب مهدی موعود است برسانیم.

رژه خودرویی نیروی انتظامی در شاهین دژ، نمایشگاه عکس و پوستر در حوزه علمیه و گشایش نمایشگاه کتاب در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان از دیگر برنامه های روز اول دهه فجر در شاهین دژ است.

 

 

نظر شما