نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی

۲۲ بهمن نتیجه استقامت انقلابی

۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۵:۳۶:۵۶
کد خبر: ۵۱۸۶۵۸
۲۲ بهمن نتیجه استقامت انقلابی
حجت الاسلام قریشی: امروز که سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای شهیدان و امام مان آرزوی علو درجات داشته و قول می دهیم همان ارزش ها و آرمان های آنان را پیروی کرده و برای تحقق آن تلاش کنیم .

به گزارش برنا آذربایجان غربی،حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز ظهر ارومیه اظهار داشت : امروز که سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای شهیدان و امام مان آرزوی علو درجات داشته و قول می دهیم همان ارزش ها و آرمان های آنان را پیروی کرده و برای تحقق آن تلاش کنیم .

وی افزود: این روزها  ایام اول فاطمیه است که به نقلی 75 روز و در نقل دیگر 95 روز پس از شهادت فاطمه زهرا است که باید در مورد شهادت حضرت زهرا(س) روایات مختلف را مدنظر قرار داد و مردم باید این ایام را به یاد یاس کبود پیامبر اکرم(ص) گرامی بدارند.

امام جمعه ارومیه گفت: در ایامی که امام قرار بود از فرانسه بیایند غرب می خواست از این امر جلوگیری کند ولی خواست خدا بر آن غلبه کرد  و امروز جمهوری اسلامی را میبینیم که در منطقه و جهان اثرگذار است.

قریشی در ادامه اظهار داشت: هرچند بعد از انقلاب نیز عده ای  به دنبال اخلال در مسیر انقلاب اسلامی بودند و برای این موضوع نقشه های زیادی کشیدند ولی حضور مردم، رهبری امام خمینی(ره) و سپس امام خامنه ای(مدظله العالی) نقشه های دشمنان را از این جهت نابود کرده است .

وی تصریح کرد : امروز ملت ایران در مسیر پیروزی و عزت قدم برداشته و ادامه این مسیر نیازمند حفظ ایمان و حضور در مسیر الهی است که نتیجه آن تحقق پیروزی حقیقی می باشد.

امام جمعه ارومیه گفت : امام علی(ع) در حدیثی از جبهه توحید و شرک سخن گفته است و اینکه باید در جبهه توحید در مقابل شرک ایستاده و این ایستادگی یقینا با پیروزی همراه خواهد بود و  همانگونه که امروز شاهد هستیم نتیجه این ایستادگی امنیت و مقاومت است .

قریشی در ادامه خاطر نشان ساخت:  امروز ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا همان واقعیت استکبار است که چند روز پیش رهبر انقلاب نیز به این موضع اشاره فرمودند و گفتند که این رئیس جمهور آمریکا بیان حقیقی سیاست آمریکایی است .

وی  تاکید کرد : دشمنان امروز جمهوری اسلامی در مسیر نابودی قرار گرفته و این اتفاق با سرعت بیشتری به وقوع خواهد پیوست.

 

نظر شما