استاندار اذربایجان غربی

صندلی ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام شایسته آیت الله هاشمی بود

۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۹:۵۰:۰۹
کد خبر: ۵۲۱۸۳۹
صندلی ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام شایسته آیت الله هاشمی بود
اقدامات خوب و شایسته آیت الله هاشمی رفسنجانی برای همیشه باقی خواهد ماند.

استاندار اذربایجان غربی در مراسم اربعین آیت الله هاشمی در مسجد الرسول ارومیه که با حضور غلامعلی رجایی مشاور مرحوم آیت الله و مردم شریف ارومیه برگزار شد ، گفت : اقدامات خوب و شایسته ایشان برای همیشه باقی خواهد ماند.

سعادت با بیان اینکه آیت الله هاشمی از مشی امام تبعیت کردند ; خاطرنشان ساخت : بعد از رحلت حضرت امام و تداوم راه ایشان در راستای مدیریت عالی کشور دیدگاههای رهبری را بر دیدگاه خودشان ترجیح دادند و در راستای اعتلای ایران تلاش کردند.

او اذعان کرد: آیت الله هاشمی یک فقیه جامع الشرایط در انتخاب رهبری معظم حضرت آیت الله خامنه ای نقش ویژه ای ایفا کردند.

استاندار دولت هاشمی در اذربایجان غربی گفت : همه عمر خود و دوران ریاست جمهوری و بعد از ایشان در مسیر تکامل راه امام گام برداشتند.

سعادت تاکید کرد : در دوران دوم ریاست جمهوری ایشان چه مشکلاتی برای وی ایجاد کردند ولی وی در مسیر خدمت به مردم چنان گام برداشت که مشکلی پیش نیایید و در مسیر انتخاب رییس جمهوربعدی ان چنان کار کرد که مسیر جدیدی برای انقلاب رقم خورد.

استاندار دولت اصلاحات بیان کرد : کلید تخریب ایشان بعد از دولت اصلاحات شدت یافت و اقدام به جوسازی بر علیه ایشان کردند.

سعادت ادامه داد: تخریب بر علیه دولت اقای روحانی هم شدت یافته است و دنبال تخریب پایگاه مردمی اقای روحانی برای دور دوم هستند ولی این مردم هستند که تصمیم می گیرند.

استاندار اذربایجان غربی تاکید کرد : به نظر من صندلی ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام شایسته آیت الله هاشمی بود چون راهها را به خوبی تشخیص می داد و مشی اعتدال را در کشور پیاده کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز