فرماندار شهرستان تکاب

مجوز فعالیت معدنی برای افراد متعهد به حفظ منابع طبیعی صادر می شود

۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۲:۱۱
کد خبر: ۵۳۱۲۸۱
مجوز فعالیت معدنی برای افراد متعهد به حفظ منابع طبیعی صادر می شود
ثقفی: به افرادی مجوز فعالیت و بهره برداری معدن صادر می شود که علاوه بر توجیه اقتصادی برای حفظ منابع طبیعی و محیط زیست متعهد باشند.

فرماندار شهرستان تکاب گفت: به افرادی مجوز فعالیت و بهره برداری معدن صادر می شود که علاوه بر توجیه اقتصادی برای حفظ منابع طبیعی و محیط زیست متعهد باشند.

ایرج ثقفی در آئین گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری افزود: فعالیت های معدنی در شهرستان باید در چارچوب قوانین و مقررات صورت گرفته و حفظ و احیای منابع طبیعی نیز بطور حتم مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: معادن باید برنامه مدونی برای مشارکت در توسعه شهرستان داشته باشند چرا که بهره برداری از ظرفیت های معدنی یکی از مهمترین مولفه های تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در تکاب است.

فرماندار تکاب با تشریح اهمیت حفظ منابع طبیعی برای آیندگان بیان کرد: همه اقشار جامعه در زمینه حفظ منابع طبیعی مسئولیت دارند، مشارکت همگانی و نهادینه شدن مسئولیت پذیری در جامعه در زمینه حفظ منابع طبیعی ضروری است.

امام جمعه موقت تکاب نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته منابع طبیعی و آبخیز داری بر اهمیت انفال و حفظ منابع طبیعی در آیات قرآن احادیث ائمه اطهار (ع) گفت: در آموزه های دینی بر تلاش برای حفظ منابع طبیعی به طور مکرر تاکید شده است.

حجت الاسلام محمدرضا عبدی افزود: حفظ منابع طبیعی با اخلاقیات و ارزش های دینی و انسانی گره خورده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز