فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی

بسیج رقیب هیچ نهادی نیست

۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۷:۳۲
کد خبر: ۵۳۴۳۸۵
بسیج رقیب هیچ نهادی نیست
خدمت‌رسانی به مناطق محروم، آموزش کشاورزان، ترویج کشاورزی به روش نوین، آبرسانی به روستاها و ارائه تسهیلات برای ایجاد کارگاه‌های کوچک از برنامه‌های سپاه در مسیر اقتصاد مقاومتی است.

 فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به اینکه طرح های اقتصاد مقاومتی در سال آینده نیز ادامه می یابد، گفت: خدمت‌رسانی به مناطق محروم، آموزش کشاورزان، ترویج کشاورزی به روش نوین، آبرسانی به روستاها و ارائه تسهیلات برای ایجاد کارگاه‌های کوچک از برنامه‌های سپاه در مسیر اقتصاد مقاومتی است.

 سردار عابدین خرم در حاشیه بازدید از پارک جدید الاحداث بوستان امام خمینی (ره) و زیارت مزار شهدای گمنام ماکو افزود: در این راستا  250 میلیارد ریال برای راه اندازی یکهزار و 800 کارگاه تولیدی و 100 کارگاه مشاغل خانگی تسهیلات پرداخت شده و برای بیش از پنج ‌هزار و 700 خانوار در سال جاری اشتغال‌زایی شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح های محرومیت زدایی در استان با مشارکت 2 هزار نفر اجرا شده است، اضافه کرد: این افراد در گروه های 500 نفری به مناطق محروم اعزام شده اند.

سردار خرم اظهار کرد: در زمینه محرومیت زدایی در استان 129 میلیارد ریال نیز توسط مردم و با مشارکت خود آنان در مناطق محروم روستایی هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج با استفاده از منابع محدود توانسته است تا 400 هزار فرصت شغلی را در کشور ایجاد کند، خاطر نشان کرد: بسیج، رقیب هیچ نهادی نیست و در هر جا که نیاز باشده تجربه های خود را در اختیار افراد و متقاضیان قرار می دهد.

وی همچنین به الگوی موفق اقتصاد مقاومتی در کشور اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی تجربه ای بی نظیر و الگویی بی مانند در راستای ایستادگی در برابر تحریم های دشمنان است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: با اتکاء به تولیدات داخلی و اعتماد به باورها، اعتقادات قلبی و ارزش های فرهنگ متعالی انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان ایستاده ایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز