آمادگی فرودگاه ارومیه برای ۵۰ سورتی پرواز خارجی در نوروز

۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۴:۳۲
کد خبر: ۵۳۴۷۵۸
آمادگی فرودگاه ارومیه برای ۵۰ سورتی پرواز خارجی در نوروز
انجام 50 سورتی پرواز خارجی از فرودگاه بین المللی ارومیه در نوروز 96 در کنار پروازهای فوق العاده داخلی برنامه ریزی شده است.

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی گفت: انجام 50 سورتی پرواز خارجی از فرودگاه بین المللی ارومیه در نوروز 96 در کنار پروازهای فوق العاده داخلی برنامه ریزی شده است.

کمال پرهیزگار افزود: این پروازهای خارجی توسط شرکت‌های هواپیمایی بوراجت، اطلس جت، آتا، آسمان و زاگرس به مقصد بغداد، استانبول، آدانا و باکو انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه پروازهای داخلی نیز از فرودگاه ارومیه در ایام نوروز برقرار است، گفت: پروازهای فوق‌العاده نوروزی از 28 اسفند سال جاری آغاز و تا 14 فرودین سال آینده ادامه دارد و در بخش داخلی این پروازها به مقصد کیش انجام می‌شود.

وی بیان کرد: تمامی امکانات خدماتی، فرودگاهی و عملیاتی فرودگاه ارومیه برای انجام پروازهای نوروزی فراهم شده و ارائه تسهیلات و خدمات مناسب به شهروندان و مسافران اولویت اصلی این فرودگاه درایام نوروزاست.

وی افزود: با وجود بهسازی سالن پروازهای داخلی و انتقال پروازهای داخلی به ترمینال خارجی تمامی تلاش خود را به کار گرفته ایم تا به منظور رفاه حال مردم استان حداکثر پروازهای پیشنهادی را برای نوروز سال 96 قبول کنیم.

وی اظهار کرد: با آژانس های متقاضی برای برقراری پروازهای نوروزی هماهنگ شده ایم تا شاهد همزمانی پروازهای داخلی و خارجی از فرودگاه ارومیه نباشیم زیرا این امر باعث کمبود فضا و نارضایتی مسافران می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز