تشکیل کمپین حمایت از کالاهای ایرانی در صنعت و معدن آذربایجان غربی

۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۸:۲۷:۴۰
کد خبر: ۵۳۵۱۷۵
تشکیل کمپین حمایت از کالاهای ایرانی در صنعت و معدن آذربایجان غربی
مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی : برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، کمپین حمایت از کالاهای ایرانی در سازمان صنعت و معدن آذربایجان غربی تشکیل شد.
مسئول روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، کمپین حمایت از کالاهای ایرانی در سازمان صنعت و معدن آذربایجان غربی تشکیل شد.
 منوچهر علیزاده با اشاره به نامگذاری سال 95 به نام”اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی و برای تحقق این امر مهم، مردم باید از تولیدات بومی و داخلی خود استفاده کنند.

وی افزود: بی شک حمایت از تولیدات خارجی و بیگانه، آسیب جدی به اقتصاد کشورمان وارد کرده و بنابراین باید بیش از پیش از محصولات تولید داخلی بهره برد، تا واحدهای تولیدی کشورمان بیش از پیش رونق گیرد.

علیزاده تصریح کرد: هم اکنون در بیشتر مواقع، کالاهای تولیدی داخل کشور هم تراز تولیدات خارجی تولید شده و در بازار موجود بوده و بهتر است که مردم برای ایجاد اشتغال برای جوانان این مرز و بوم و رونق تولید، تنها کالاهای داخلی مصرف کنند.

مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با تاکید به اینکه فروش محصولات داخلی سبب جلوگیری از مسئله قاچاق می شود گفت: امسال مقرر شده که در تمامی نمایشگاه های بهاره سطح استان، با هدف حمایت از تولیدات داخلی، کالای ایرانی عرضه شود.

علیزاده بیان کرد: برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، کمپین مصرف کالاهای ایرانی در سازمان صنعت و معدن آذربایجان غربی تشکیل شده است.

مسئول روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: تاکنون به 440 واحد تولیدی استان تسهیلات داده شده که از این تعداد، 250 واحد راه اندازی ومبلغ 375 میلیارد تومان سرمایه در گردش پرداخت و برای 11 هزار نفر اشتغال ایجاد شده است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز