۲۵۷ هزار مسافر از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی تردد کردند

۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۴:۵۰:۳۸
کد خبر: ۵۴۰۵۰۹
۲۵۷ هزار مسافر از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی تردد کردند
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی: از ۲۵ اسفند ۹۵ تا ۱۵ فروردین ۹۶، ۲۵۷ هزار مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: از ۲۵ اسفند ۹۵ تا ۱۵ فروردین ۹۶، ۲۵۷ هزار مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد کردند.

عبدالحسین علی اکبری با بیان اینکه در ایام نوروز امسال 257 هزار مسافر از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی تردد کردند اظهار کرد: از آغاز اجرای طرح نوروزی نزدیک به 55 میلیون تردد در استان انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با بیان اینکه از 25 اسفند 95 تا 15 فروردین 96 توسط 40 دستگاه نظارت تصویری و 66 دستگاه تردد شمار محورهای استان تحت نظارت اداره کل راهداری استان بود گفت: دو دستگاه wim توزین در حال حرکت در محورهای استان فعال است.

وی خاطر نشان کرد: نصب و راه‌اندازی 56 دستگاه کنترل سرعت نیز در دست اقدام است که در حال حاضر در مرحله جانمایی و نصب دکل‌ها قرار دارد.

علی اکبری، سرعت و سبقت غیر مجاز را بیشترین تخلف تردد کنندگان جاده‌ها در ایام نوروز خواند و بیان کرد: در ایام نوروز محور سلماس ـ ارومیه پرترددترین محور استان گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: تاکنون 300 هزار مسافر توسط ناوگان عمومی در استان جابجا شدند و 3 هزار و 500 دستگاه وسیله نقلیه عمومی در بخش مسافر مسئولیت حمل و نقل مسافران را بر عهده دارند که شامل 700 دستگاه اتوبوس، یک هزار و 200 دستگاه مینی بوس و یک هزار و 600 دستگاه سواری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز