پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی در پی حماسه غرورآفرین ملّت بزرگ ایران در انتخابات ۲۹ اردیبهشت

۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۳:۲۲:۲۰
کد خبر: ۵۶۲۲۸۰
پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی در پی حماسه غرورآفرین ملّت بزرگ ایران در انتخابات ۲۹ اردیبهشت
مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی در پیامی حضور حماسی ملّت بزرگ ایران عزیز اسلامی و پیروزی دکتر حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش برنا آذربایجان غربی در متن پیام عبدالله چمن گلی آمده است: 
صحنه ی حماسی و پرشور انتخابات در روز جمعه ی 29 اردیبهشت ، آزمون خیره کننده ی دیگری بود که چهره ی مصمم و پرامید صادقانه ، حقیقت ایران اسلامی را در معرض نگاه دوستان و دشمنان نهاد، رشد فزاینده ی بینش سیاسی و پای فشردن بر مردم سالاری دینی در پای صندوق های رای ، یک بار دیگر در عمل به اثبات رسید که با حضور باشکوه و حماسی اقشار مختلف مردم گزافه های دشمنان و حسودان و طمع ورزان نقش برآب شد.
حضور عظیم و گسترده مردم در پای صندوق های رای پیوند مستحکم ایران و ایرانی را با نظام اسلامی به رخ همه ی بدخواهانی کشید که با صدها ترفند سیاسی ، اقتصادی و امنیتی در پی گسستن یا سست کردن این حماسه ، اعتماد و پیوند مقدس بودند.
آری پیروز حقیقی انتخابات 29 اردیبهشت، ملت بزرگ ایران است که به حول و قوه‌ الهی توانست گامی استوار بردارد و گوهر نفوذ‌ناپذیر و چهره‌ی پُرنشاط و مصمّم و دل سرشار از امید و ایمان خود را به نمایش گذاشته و بار دیگر پیوندی حقیقی و مستحکم با دولت تدبیر و امید ببندند و پرچم پرآوازه استقلال، آزادی ، جمهوری اسلامی را در سراسر جهان به اهتزاز درآورد و باعث سربلندی و افتخار ایران و هر ایرانی شود.
اینک که به فضل الهی حضور و مشارکت حداکثری مورد انتظار رهبری معظم انقلاب محقق و موجب شادی معظم له گردیده و با طلیعه تدبیر و امید اوج مردم سالاری دینی به عینیّت رسیده است اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ ورزش و جوانان آذربایجان غربی اعم از کارکنان، ورزشکاران و قهرمانان، داوران، مربیان، پیشکسوتان، اعضای هیأت های ورزشی و باشگاه ها، سازمان های مردم نهاد و جوانان عزیز، پیروزی قاطع و تاریخی حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را محضر مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران و مردم غیور همیشه در صحنه استان آذربایجان غربی به ویژه جوانان و ورزشکاران حماسه ساز تبریک عرض می نمایم.
بی شک توفیقات حوزه ورزش و جوانان در دولت دوازدهم نیز به حول و قوه الهی با تدبیر و امید برگرفته از حماسه بزرگ 29 اردیبهشت تداوم خواهد داشت. 
علی برکت ا...
عبدالله چمن گلی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز