فرماندار بوکان :

سیاست دولت تدبیر و امید تقویت فعالیت سازمانهای مردم است

۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۳:۴۷:۱۷
کد خبر: ۶۰۰۵۵۱
سیاست دولت تدبیر و امید تقویت فعالیت سازمانهای مردم است
فرماندار بوکان در جلسه هم اندیشی با سازمانهای مردم نهاد و انتخابات نماینده سمن ها در هیأت نظارت شهرستان : سیاست دولت تدبیر و امید تقویت فعالیت سازمانهای مردم است .

فرماندار بوکان در جلسه هم اندیشی با سازمانهای مردم نهاد و انتخابات نماینده سمن ها در هیأت نظارت شهرستان گفت: سیاست دولت تدبیر و امید تقویت فعالیت سازمانهای مردم است .

دکتر خسروی با تقدیر از تمامی تشکل های مردم نهاد این شهرستان گفت: با گسترش فعالیت و حضور مردم در جامعه راه به سوی توسعه هموارتر خواهد شد و در واقع تلاش برای کوچک تر شدن بدنه دولت و همزمان با آن گسترش بدنه جامعه مدنی که در قالب گسترش فعالیت سازمانهای مردم نهاد تجلی می یابد بسیاری از مشکلات جامعه به راحتی قابل حل خواهد بود.

وی افزود : همان گونه که ورود مردم به حوزه های خیرین سلامت، مدرسه سازی، محیط زیست و ... باعث انجام کارهای بسیار خوب در این حوزه ها شده است و برخی از مشکلاتی که دولت از انجام آنها ناتوان بود با حضور مردم رفع شده است.

وی بر سیاست دولت تدبیر و امید در تقویت فعالیت سازمانهای مردم نهاد تأکید کرد و افزود : بر همین اساس در طی چند سال اخیر فرمانداری شهرستان بوکان نیز تمام تلاش خود را برای تقویت سمن ها انجام داده است.

فرماندار شهرستان بوکان با اشاره به آئین نامه اجرائی تأسیس و فعالیت سازمانهای مردم نهاد بر برگزاری منظم جلسات مجامع سمن ها و همچنین برگزاری منظم جلسات هم اندیشی با حضور سمن های سطح شهرستان تأکید کرد.

دکتر خسروی یکی از مشکلات سمن های مردم نهاد سطح شهرستان را بالا رفتن میانگین سنی اعضای این سمن ها عنوان کرد و گفت: لازم است نسل جدید نیز به این حوزه ورود کنند.

وی به ارائه توضیحاتی در خصوص انتخابات نماینده سازمانهای مردم نهاد در هیأت نظارت شهرستان و وظایف هیأت نظارت بر سازمانهای مردم نهاد شهرستان پرداخت و اظهار داشت : بررسی تقاضاهای تأسیس سمن و صدور پروانه فعالیت برای آنها، دریافت گزارشات عملکرد اجرائی و مالی سالانه سمن ها و بررسی عملکرد مالی و اجرائی آنها، بررسی درخواست های ارتقاء سطح فعالیت سمن ها از مهمترین وظایف هیأت نظارت می باشد و نماینده سمن ها در هیأت نظارت می تواند نقش بسیار پررنگی در برگزاری منظم جلسات هم اندیشی، انعکاس مشکلات سمن ها به دستگاههای اجرائی و ... ایفا کند.

گفتنی است: جلسه هم اندیشی با سازمانهای مردم نهاد و انتخابات نماینده سمن ها در هیأت نظارت شهرستان با حضور فرماندار بوکان، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، رئیس شورای اسلامی شهرستان و نمایندگان سازمانهای مردم نهاد شهرستان بوکان در محل سالن اجلاس ساختمان فرمانداری برگزار شد. 

شایان ذکر است که در این جلسه" خالد ایخانی زاده " از اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان بوکان به مدت 2 سال به عنوان نماینده سازمانهای مردم نهاد در هیأت نظارت شهرستان بوکان انتخاب شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز