مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی :

دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای تبیین نقش حساس و تاثیرگذار زنان در پیروزی انقلاب و تداوم آن است

۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۱:۲۶:۰۵
کد خبر: ۶۷۰۰۶۱
دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای تبیین نقش حساس و تاثیرگذار زنان در پیروزی انقلاب و تداوم آن است
خانم تاجفر در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر که امروز در استانداری برگزار شد ، به نقش مهم و تاثیرگذار بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران 8 سال دفاع مقدس اشاره نمود و گفت : زنان همواره سهم بسزایی در همه عرصه های اجتماعی دارند بطوریکه در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس این حضور و نقش که ایفا نمودند اساسی و تاثیرگذار بود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، خانم تاجفر در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر که امروز در استانداری برگزار شد ، به نقش مهم و تاثیرگذار بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران 8 سال دفاع مقدس اشاره نمود و گفت : زنان همواره سهم بسزایی در همه عرصه های اجتماعی دارند بطوریکه در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس این حضور و نقش که ایفا نمودند اساسی و تاثیرگذار بود.

وی افزود : زنان ایران اسلامی در آن دوران تاریخی و حساس از شکل گیری انقلاب اسلامی و تداوم آن به عنوان همیار واقعی در کنار مردان ، تاریخ جدیدی را پیش روی جهانیان گشودند که باید به عنوان الگو به زنان جهان شناسانده شوند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری در ادامه به نقش بانوان در جامعه امروزی اشاره نمود و با بیان اینکه این نقش امروز غیرقابل انکار است ، اظهار داشت : دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای پرداختن به این امر و نشان دادن دستاوردهای انقلاب به مردم و نسل جوان است.

تاجفر در ادامه از بر برگزاری همایش تبیین نقش زنان و تجلیل از نخبگان و اسوه های انقلاب  و همچنین همایش اسوه های صبر و مقاومت خبر داد و گفت این دو همایش به ترتیب در 16 بهمن ماه و 17 اسفند برگزار می شود.

در ادامه این جلسه برنامه های شاخص برای زنان و خانواده ها دستگاههای اجرایی در ایام الله دهه مبارک فجر توسط نمایندگان و مشاوران بانوان دستگاههای اجرایی عنوان و هماهنگی های لازم برای اجرای هر چه بهتر و باشکوهتر این برنامه ها انجام شد.

برگزاری کارگاه آموزشی پاسخگویی به شبهات عفاف و حجاب برای خانواده ها ، حمایت از تولیدات و پوشاک ایرانی اسلامی ، پخش برنامه ترویج حجاب و عفاف از صدا و سیما و دستگاههای اجرایی از مهمترین مصوبات این نشست بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز