بازگشایی تمامی راههای روستایی مسدود حداکثر تا پایان روز سه شنبه

۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۲:۱۲:۰۹
کد خبر: ۶۷۰۱۲۰
بازگشایی تمامی راههای روستایی مسدود حداکثر تا پایان روز سه شنبه
مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی : تمامی راه های روستایی مسدود شده از برف و کولاک در استان تا پایان روزسه شنبه بازگشایی می شود.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت: تمامی راه های روستایی مسدود شده از برف و کولاک در استان تا پایان روزسه شنبه بازگشایی می شود.

امیرعباس جعفری با بیان اینکه در حال حاضر نزدیک به 350 راه روستایی در استان به دلیل برف و کولاک مسدود است افزود: با توجه به توقف بارش ها بازگشایی راه های روستایی توسط راهداران آغاز شده وحداکثر تاپایان روز سه شنبه تمامی راه های روستایی بازگشایی می شود .

وی ادامه داد: درحال حاضر تمامی محورهای بین شهری باز بوده و تردد امکانپذیر است.

جعفری یادآورشد: از طریق بخشداری ها و شرکت نفت امکاناتی از جمله تهیه سوخت، آرد و آذوقه به روستاها ارسال شده و اطلاعات بیماران، سالخوردگان و زنان باردار از طریق خانه های بهداشت روستایی جمع اوری شده تا در صورت بروز حادثه ای امداد رسانی هرچه سریعتر انجام شود .

وی با اشاره به فعالیت 68 اکیپ با 800 راهدار در محورهای آذربایجان غربی تصریح کرد: راهداران با استفاده از 430 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین مشغول برف روبی و ارائه خدمات هستند .

جعفری با بیان اینکه 12 پایگاه ثابت و سیار هلال احمر استان نیز با بکارگیری تجهیزات لازم مشغول امداد رسانی و ارائه خدمات در جاده های استان هستند گفت: امبولانس ، و تجهیزات امدادی در جاده ها مستقر و اماده خدمات رسانی هستند که تاکنون مشکل خاصی پیش نیامده است .

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی با اشاره به کوهستانی بودن مسیر راه های روستایی گفت:از مسافران و شهروندان تقاضا می شود از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورت ضروری بودن از سالم بودن خودرو، بخاری  مطمئن شده و زنجیر چرخ همراه داشته باشند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز