۷۰۰ هزار خدمت در معاونت وظیفه عمومی آذربایجان غربی ارائه می شود

۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۸:۳۳:۳۵
کد خبر: ۶۷۷۰۳۹
۷۰۰ هزار خدمت در معاونت وظیفه عمومی آذربایجان غربی ارائه می شود
معاونت وظیفه عمومی آذربایجان غربی گفت: بیش از ۷۰۰ هزار خدمت سهم آذربایجان غربی در معاونت وظیفه عمومی کشور است؛ همچنین یکی از خدمات افزایش مهارت افزایی برای سربازانی است که دارای مهارت فاقد مدرک هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا آذربایجان غربی، سرهنگ حبیب جعفرزاده، معاونت وظیفه عمومی آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران گفت: مشمولین معافیت اگر بیش از ۸ سال غیبت داشته و در خارج از کشور سکونت داشته باشند فقط تا پایان امسال امکان تردد در داخل کشور را خواهند داشت.

وی با بیان این که پس از پایان سال ۹۶ این مشمولین باید جریمه پرداخت کرده و رفع تکلیف کنند افزود: افرادی که کمتر از ۸ در خارج از کشور بوده اند می توانند سالانه ۲ بار و هربار به مدت سه ماه تا سال ۱۴۰۰ داخل کشور رفت و آمد داشته باشند.

جعفرزاده ادامه داد: فقط افراد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی به بالا نیز می توانند برای ادامه تحصیل به خارج از کشور سفر کنند.

وی با اشاره به این که والدینی که بیش از ۳۰ ماه در مناطق عملیاتی، امنیتی و جنگی خدمت کرده اند، یکی از فرزندان آنان از خدمت معاف می شود اظهار کرد: اگر خدمت والدین دارای ۶۰ امتیاز بوده دو فرزند و اگر دارای ۹۰ امتیاز باشد سه فرزند از خدمت معاف می شوند.

جعفرزاده عنوان کرد: ۱۸ میلیون خدمت در معاونت وظیفه عمومی کشور در حال ارائه است که بیش از ۷۰۰ هزار سهم آذربایجان غربی است؛ همچنین یکی از خدمات افزایش مهارت افزایی برای سربازانی است که دارای مهارت فاقد مدرک هستند.

وی در پایان گفت: سربازان متاهل نیز برای هر فرزند از سه ماه کسر خدمت بهره مند می شوند اما شرط استفاده از این امتیاز طی نمودن دوره آموزش سربازی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز