نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۹۷ برگزار شد

۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۲:۲۷
کد خبر: ۶۸۰۳۰۱
نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۹۷ برگزار شد
صبح امروز، اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 97 در استانداری آذربایجان غربی تشکیل و برنامه های این ستاد تشریح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا آذربایجان غربی، جلیل جباری، مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی، صبح امروز در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 97 گفت: این ستاد از بهمن ماه سال جاری آغاز به کار کرده و با آماده سازی هتل های در سطح استان، برنامه ریزی های لازم را نیز با سمن های فعال انجام داده است.

وی با بیان این که برای برگزاری مراسم نوروزگاه نیز برنامه ریزی شده است افزود: در این مراسم سی هزار تن از افزاد نیروی انتظامی، هلال احمر و دیگر ارگان های مربوطه همکاری خواهند کرد.

جباری ادامه داد: از جمله سیاست هایی که در این ستاد مطرح است، تعریف مسیرهای گردشگری، تسکیل کمیته های تخصصی ذیل ستاد و همکاری امداد و نجات هلال احمر است.

این مسئول با اشاره به این که اسکان و رفاه، تبلیغات و اطلاع رسانی زیر نظر میراث فرهنگی صورت می پذیرد تصریح کرد: خدمات انتظانی امنیتی و ترافیکی شهری با نیروی انتظامی، امور شهرداری ها و دهیاری ها با شهرداری ها شهرستان های استان و حمل و نقل و ترافیک با راه و شهرسازی است.

وی در پایان اظهار کرد: همچنین نظارت و تنظیم بازار با صنعت معدن و تجارت بوده و خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست به عهده علوم پزشکی آذربایجان غربی خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز