آذربایجان غربی توانایی ارائه خدمات به دو میلیون نفر گردشگر را در ایام عید دارد

۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۴:۱۵
کد خبر: ۶۸۰۳۰۵
آذربایجان غربی توانایی ارائه خدمات به دو میلیون نفر گردشگر را در ایام عید دارد
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی گفت: توانایی اسکان ده هزار مسافر در مدارس آموزش و پرورش استان را در ایام عید را داشته و باتوجه به توانایی های موجود آمادگی رساندن آمار گردشگران به دو میلیون نفر را داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا آذربایجان غربی، امامی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی، صبح امروز با حضور در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 97 گفت: با برگزاری مراسم نوروزگاه، سفره های هفت سین برپا، حرکات آیینی و موسیقی آشیق لر اجرا خواهند شد.

وی افزود: همچنین در این مراسم بازی های محلی اجرا شده و نمایشگاه های صنایع دستی نیز برپا خواهد شد؛ همچنین گفتنی است در کنار این برنامه نوزده برنامه توانمندسازی خدمات اجرایی سفر نیز برگزار می شود.

امامی با بیان این که سعی کردیم در تمام بخش ها، آموزشی تخصصی تر برای عوامل اجرا کنیم تصریح کرد: تاکنون 800 تا یک هزار نفر در این دوره ها شرکت کرده اند.

این مسئول ادامه داد: ارومیه، پیرانشهر، میاندوآب و ماکو از جمله شهرستان هایی هستند که دارای اتوبوس گردشگری بوده و در صورت همکاری فرمانداری ها در سایر شهرستان ها نیز این برنامه اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به این که تهیه و چاپ انواع نقشه و کتابچه راهنمای گردشگری از دیگر برنامه های این ستاد است اظهار کرد: سامانه 9629 سامانه پاسخگو به سوالات مردم بوده و پرتال گردشگری نیز برای پخش کلیپ های تبلیغاتی آماده سازی شده است.

امامی عنوان کرد: همچنین توانایی اسکان ده هزار مسافر در مدارس آموزش و پرورش را در ایام عید را داشته و باتوجه به توانایی های موجود آمادگی رساندن آمار گردشگران به دو میلیون نفر را داریم چراکه در سال گذشته یک میلون و 500 هزار نفرگردشگر در آذربایجان غربی رفت و آمد داشته اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز