کمک ۸۵ میلیون تومانی اتاق بازرگانی ارومیه برای آزادی زندانیان

۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۲:۴۷:۴۵
کد خبر: ۶۹۰۰۷۹
کمک ۸۵ میلیون تومانی اتاق بازرگانی ارومیه برای آزادی زندانیان
رئیس اتاق بازرگانی ارومیه گفت: اتاق ارومیه برای آزادی زندانیان در سال ۹۶، ۸۵ میلیون تومان کمک کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا آذربایجان غربی، حسن انتظار، رئیس اتاق بازرگانی ارومیه، در جمع خبرنگاران گفت: اتاق بازرگانی ارومیه تاکنون اقدامات بسیاری در حوزه های مختلف انجام داده است.

وی با اشاره به این اقدامات افزود: مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان از اعضای اتاق جمع آوری و برای زلزله زدگان کرمانشاه ارسال شده است؛ در همین راستا دو مدرسه در استان کرمانشاه به نام آذربایجان غربی و با تابلوهایی با عنوان اتاق و کشاورزی ساخته و نصب خواهد شد.

انتظار ادامه داد: در ۶ ماهه سال ۹۶، با وقوع سیلی که در آذربایجان غربی اتفاق افتاد، ۴ مدرسه تخریب شده نوسازی و بازسازی شد که اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان نیز هزینه شده بود.

وی با بیان این که ۸۵ میلیون تومان نیز برای آزادی زندانیان از طرف اتاق بازرگانی کمک شده است تصریح کرد: در مجموع ۸۴۰ میلیون تومان برای کارهای خیر هزینه شده است؛ همچنین به لحاظ این که صادرت آن طور که باید انجام نمی شود لذا درآمد اتاق نیز همانند اتاق های استان های بزرگ نیست و کسری بودجه در این بخش وجود دارد.

انتظار عنوان کرد: در سال آینده هشتاد و پنجمین سالگرد تاسیس اتاق بازرگانی بوده و به همین جهت توسعه ساختمان را خواهیم داشت؛ همچنین اتاق معین در کشور قبرس وجود دارد که برای نخستین بار در سال ۹۷ همراه با استاندار آذربایجان غربی به قبرس سفر خواهیم کرد.

این مسئول با بیان این که در راستای حل مشکلات چهار نمایندگی در شهرستان های استان احداث شده است گفت: این اتاق ها در شهرستن های ماکو، خوی، پیرانشهر و نقده ایجاد شده است.

وی با شاره به این که ۵ مشاور مالیاتی در ارومیه و ۱۵ مشاور مالیاتی در شهرستان ها برای سهولت بخشی در امورات اعضا مستقر شده اند اظهار کرد: در سال جاری دو کلاس آموزشی در رابطه با حقوق نیز برای اعضای اتاق تشکیل شده است؛ همچنین جلسات شورای گفتگو در سال آینده منسجم تر از قبل انجام خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز