دریاچه ارومیه زنده است/ حق آبه آن رعایت شود

۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۲۲:۴۶:۲۲
کد خبر: ۶۹۸۷۸۵
دریاچه ارومیه زنده است/ حق آبه آن رعایت شود
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دریاچه ارومیه زنده است، لذا باید حق آبه آن را رعایت کرد واین نگین فیروزه ای را به کام مرگ نفرستاد.

به گزارش خبرگزاری برنا آذربایجان غربی، نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، در جلسه شورای اداری گفت: حمایت از کالای ایرانی و کالای تولیدی در داخل شهرستان از مواردی است که باید بیش از هرچیزی به آن توجه شود.

وی با بیان این که مدیران باید برای تحقق شعار سال از خود شروع کرده و از کالای داخلی حمایت کنند، افزود: با انجام این کار افراد بسیاری در داخل کشور و شهرستان، دارای شغل خواهند شد.

قاضی پور در ادامه به بودجه های تخصیصی اشاره کرده و تصریح کرد: بودجه ها، اوراقی هستند که سبب وجود مشکلات بسیار در شهرستان ها می شود.

وی اظهار کرد: باید هزینه های مصرفی اداره شده و صرفه جویی را نیز در نظر بگیریم، همچنین اموال بیت المال نیز باید حفاظت شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اوراق سبب اختلال در سیستم های بانکی می شود، عنوان کرد: بالا رفتن نرخ دلار یکی از توطئه های آمریکا با هماهنگی نیروهای خود در داخل کشور بوده است.

قاضی پور ادامه داد: پول ارزش مملکت است لذا باید نسبت به آن وسواس به خرج داد و تدبیر را پیشه راه خود قرار داد.

وی در پایان با اشاره به دریاچه ارومیه گفت: دریاچه ارومیه زنده است، لذا باید حق آبه آن را رعایت کرد اما در آبیاری اراضی کشاورزی نیز باید برنامه ریزی کرده و با طرح بهکاشت و اصلاح کاشت به پیش رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز