شهربازی ارومیه نیمه شعبان ۹۷ افتتاح می شود

۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۲۲:۵۰:۵۷
کد خبر: ۶۹۸۷۸۷
شهربازی ارومیه نیمه شعبان ۹۷ افتتاح می شود
شهردار ارومیه گفت: شهربازی بزرگ ارومیه در نیمه شعبان امسال افتتاح و جشنواره گلها نیز در نهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا آذربایجان غربی، محمد حضرت پور، شهردار ارومیه،امروز(۳۰ فروردین) در جلسه شورای اداری با اشاره به این که علت عمده مشکلات در شهرستان ارومیه، نبود ممیزی کامل است گفت: اکنون بدهی اشخاص به بانک ها، یک هزار و 300 میلیارد تومان است.

وی افزود: اعضای کمیته خود اشتغال، باید به این موضوع توجه کرده و بررسی های لازم را انجام دهند چراکه باید برابر نیازهای شهرستان، تسهیلات ارائه شود.

حضرت پور با بیان این که نتایج ارائه تسهیلات بدون مطالعه به افراد، حاشیه نشینی مردم روستاها در شهر  می شود ادامه داد: ارائه تسهیلات بیهوده و به ویژه بدون مطالعه سبب ایجاد مشکلات و موانع جدید در شهرستان می شویم.

شهردار ارومیه با اشاره طرح های عمرانی در دست ساخت تصریح کرد: شهربازی بزرگ ارومیه در نیمه شعبان امسال افتتاح و جشنواره گلها نیز در نهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به بودجه سال 97 اشاره و اظهار کرد: بودجه پیش بینی شده سال 97، 750 میلیارد تومان است که 10 درصد از این بودجه به توسعه گردشگری در سطح شهرستان اختصاص خواهد یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز