واردات یک هزار و ۳۳۹ قلم کالای تولید داخل ممنوع شد

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۰۴:۱۰
کد خبر: ۷۲۹۳۲۴
واردات یک هزار و ۳۳۹ قلم کالای تولید داخل ممنوع شد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: یک هزار و 339 قلم کالای تولید داخل وجود دارد که واردات آن ممنوع اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا آذربایجان غربی، جعفرصادق اسکندری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با حضور در بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن استان گفت: دو هزار و 300 واحد صنعتی و یک هزار و 250 طرح صنعتی در آذربایجان غربی موجود است.

وی با اشاره به این که 50 هزار شغل نیز در این حوزه ایجاد شده است افزود: همچنین 260 طرح بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی نیز در استان وجود دارد.

اسکندری ادامه داد: در سال گذشته 441 فقره جواز صنعتی با یک هزار و 100 میلیارد تومان با هفت هزار و 200 نفر اشتغال صادر شد.

این مسئول با بیان این که 470 فقره نیز پروانه بهره برداری معدن صاد شده است تصریح کرد: مجموع عملکرد کارگروه ها در سال 96، یک هزار و 176 با 1161 میلیارد تومان بوده است.

وی عنوان کرد: پایش واحدهای صنعتی و معدنی برای احیا واحدهای راکت، برگزاری کارگاه های آموزشی، تخصصی و مهارتی، تسهیل در ایجاد فضای کسب و کار و الکترونیکی کردن این فضا و تدوین چراغ راهنمایی سرمایه گذاری از جمله برنامه های صنعت و معدن در سال جاری است.

اسکندری با اشاره به این که پیگیری تنظیم بازار، نظارت وبازرسی واحدهای صنفی و خدماتی، پیگیری تامین ارز برای کارگروه ها از جمله اقدامات انجام شده سازمان است اظهار کرد: یک هزار و 339 قلم کالای توید داخل وجود دارد که واردات آن ممنوع اعلام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز