چتر حمایتی سازمان برنامه و بودجه بر طرح های طرح های عمرانی و فرهنگی آذربایجان غربی

۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۵۷:۲۱
کد خبر: ۷۳۷۷۳۷
چتر حمایتی سازمان برنامه و بودجه بر طرح های طرح های عمرانی و فرهنگی آذربایجان غربی
طرح های عمرانی علمی، فرهنگی و اجتماعی آذربایجان غربی طی روزهای اخیر زیر ذره بین و چتر حمایتی سازمان برنامه و بودجه قرار گرفته تا اعتبار مورد نیاز آنها در سریع ترین زمان ممکن تامین شود و بخش اعظمی از این طرح ها در سال جاری به بهره برداری برسد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، طرح های عمرانی علمی، فرهنگی و اجتماعی آذربایجان غربی طی روزهای اخیر زیر ذره بین و چتر حمایتی سازمان برنامه و بودجه قرار گرفته تا اعتبار مورد نیاز آنها در سریع ترین زمان ممکن تامین شود و بخش اعظمی از این طرح ها در سال جاری به بهره برداری برسد.

طرح های علمی، فرهنگی و اجتماعی از جمله مهمترین طرح های عمرانی به شمار می رود که بخش های مهمی چون دانشگاه ها، مراکز بهداشتی درمانی، ورزشگاه ها، طرح های مربوط به گردشگری، حوزه آموزش و پرورش و ندامتگاه ها را در بر می گیرد.

معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه به همراه روسای امور مربوطه در سفر ۲ روزه به آذربایجان غربی، بخش قابل توجهی از طرح های مختلف مرتبط با این بخش را در شهرستان های مختلف استان از جمله مهاباد، خوی، سلماس، نقده، پیرانشهر و تکاب مورد بررسی قرار دادند که نتایج این بررسی ها می تواند زمینه ساز حل مشکلات اعتباری این طرح ها باشد.

معاون سازمان برنامه و بودجه در این بازدیدها با اشاره به اینکه آذربایجان غربی از سوی سازمان برنامه و بودجه به عنوان پایلوت انتخاب شده است، اضافه کرد: طرح های بزرگ استان با هدف بهره برداری تا پایان سال جاری مورد ارزیابی روسای امور قرار می گیرد.

سعید نمکی با تاکید بر اینکه نیمه نخست سال جاری ۱۰۰ درصد اعتبارات عمرانی آذربایجان غربی با توجه به سردسیر بودن این منطقه تخصیص می یابد، افزود: اعتبارات لازم با هدف تسریع در اجرای طرح های عمرانی این منطقه به موقع در اختیار پیمانکاران قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد تا پایان امسال و طرح های با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد و بیشتر تا پایان سال آینده در این استان به بهره برداری می رسد.

وی به بازدیدهای برخی مدیران سازمان برنامه و بودجه از طرح های اولویت دار آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: در این بازدیدها بخش های مختلف طرح های بیمارستانی، آموزشی، ورزشی، ندامتگاه ها و طرح های علمی با دقت مورد بازدید قرار می گیرد تا مشکلی در خصوص تامین اعتبارات آنها وجود نداشته باشد.

معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه همچنین با اشاره به اینکه دولت تمام توان خود را برای اتمام طرح های عمرانی نیمه تمام به کار گرفته است، افزود: پیمانکاران هم بر اساس زمانبندی باید تمام توان خود را برای اتمام طرح ها به کار گیرند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز