مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی

افتخار به گذشته و امید به آینده در انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گیرد

۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۵۲:۴۵
کد خبر: ۷۳۸۱۸۸
افتخار به گذشته و امید به آینده در انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گیرد
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی : افتخار به گذشته و امید به آینده انقلاب اسلامی را یکی از مهمترین موضوعات در انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی گفت: افتخار به گذشته و امید به آینده انقلاب اسلامی را یکی از مهمترین موضوعات در انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، شیرازه محبت  در نشست مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان با مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی آذربایجان غربی که با محوریت نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، افتخار به گذشته و امید به آینده انقلاب اسلامی را یکی از مهمترین موضوعات در انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی میان دستگاههای اجرایی و مردم وظیفه بیشتری در جهت تنویر افکار عمومی و انعکاس دستاورد های نظام اسلامی را دارند.

شیرازه همچنین بر جریان شناسی سیاسی و رسانه ای، افکار سنجی مردم و مخاطب شناسی و توجه به شیوه های جدید اطلاع رسانی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان به عنوان روابط عمومی پاسخگو اقدامات خود را انجام دهند و مخاطبان خود با کمک رسانه ها را اغنا کنند.

وی با تاکید جایگاه ویژه رسانه ملی و تاثیر گذاری آن در بین اقشار مختلف مردم گفت: دستگاه های اجرایی استان باید از این ظرفیت در معرفی اقدامات و دستاوردهای نظام اسلامی و بویژه دولت تدبیر و امید استفاده کنند.

وی چهلمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی را فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به شکلی هنرمندانه برای مردم بازگو شود.

وی از مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی نیز بخاطر همراهی و همکاری با دولت در استان قدردانی کرد.

در این جلسه مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان به بیان نقطه نظرات و دیدگاههای خود پیرامون موضوع نشست پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز