۲۸ واحد صنعتی آذربایجان غربی در نمایشگاه صنایع ایران شرکت می کنند

۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۶:۴۲:۱۶
کد خبر: ۷۳۸۲۲۱
۲۸ واحد صنعتی آذربایجان غربی در نمایشگاه صنایع ایران شرکت می کنند
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی : 28 واحد تولیدی و صنعتی این استان در بزرگترین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک ایران که در تهران برگزار می شود، حضور می یابند.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ علی عبدلی افزود: این نمایشگاه با حضور بیش از یکهزار واحد صنعتی کوچک و متوسط از سراسر کشور و تولیدکنندگانی از کشورهای مختلف دنیا برگزار می شود تا تولید کنندگان توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک ایران همزمان با روز حمایت از صنایع کوچک واز 21 تا 23 مردادماه جاری در مصلی تهران برپا می شود.
وی بیان کرد: همزمان با برگزاری این نمایشگاه، همایش صنایع کوچک با هدف نمایش توانمندی ها و ظرفیت های شرکت های کوچک و متوسط کشور در بخش خدمات و محصول و نیز آشناسازی دستگاه های دولتی و غیردولتی با مفهوم، کارکرد و نقش صنایع کوچک و متوسط در اقتصاد کشور برگزار می شود.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی با اشاره به وجود 34 شهرک و ناحیه صنعتی در استان گفت: 23 هزار نفر در واحدهای فعال موجود در این شهرک ها و نواحی مشغول به کار هستند.
عبدلی افزود: از ابتدای فعالیت شهرک های صنعتی در آذربایجان غربی، یکهزار و 324 پروانه بهره برداری صنعتی در استان صادر شده است.
وی اضافه کرد: 913 واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی آذربایجان غربی مشغول فعالیت است و این آمار جایگاه این شهرک ها در حوزه صنعت و تولید استان را نشان می دهد.
وی با اشاره به مشکلات واحدهای صنعتی در آذربایجان غربی بیان کرد: رکود بازار، مشکلات صادرات، به روز نبودن فناوری، کمبود نقدینگی، کاهش سرمایه در گردش و وجود مشکلات ارزی از مهمترین مشکلات واحدهای صنعتی این استان به شمار می رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز