آیین معارفه مدیرکل جدید دیوان محاسبات آذربایجان غربی برگزار شد

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۶:۰۸:۱۲
کد خبر: ۷۵۴۶۹۳
آیین معارفه مدیرکل جدید دیوان محاسبات آذربایجان غربی برگزار شد
با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی و معاون فنی و حسابرسی امور عمومی و اجتماعی دیوان محاسبات کشور، آیین تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و جدید دیوان محاسبات استان آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، آیین تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و جدید دیوان محاسبات استان صبح امروز با حضور رضا حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی، کیومرث داوودی معاون فنی و حسابرسی امور عمومی و اجتماعی دیوان محاسبات کشور و جمعی از مدیران کل دستگاههای اجرایی استان در سالن آمفی تئاتر استانداری برگزار شد.

معاون استاندار در این جلسه ضمن تقدیر از تعامل و همکاری دیوان محاسبات استان با استانداری و دستگاههای اجرایی استان گفت: بدون تردید خدمات صادقانه و رفتار تعامل گرانه دستگاههای استانی با یکدیگر می تواند مسیر توسعه را در استان بیش از پیش هموار کند.

حسینی در ادامه به وظایف خطیر و حساس دیوان محاسبات اشاره و خاطرنشان کرد: دیوان محاسبات نقش بسیار مهمی در حفاظت از بیت المال دارد و ما نیز در استان هرگونه همکاری لازم را با دیوان محاسبات انجام خواهیم داد.

معاون اقتصادی استاندار در ادامه سخنان خود استانی نبودن اختیارات را از موانع و خلاء های توسعه ای عنوان کرد و گفت: تمرکز اختیارات در مرکز باعث شده که نتوانیم از ظرفیت استان ها آن طور که باید و شاید در جهت توسعه کشور استفاده کنیم.

داوودی معاون دیوان محاسبات کشور هم در این مراسم گفت: دیوان محاسبات آمادگی دارد در راستای اجرای صحیح قوانین و درست هزینه شدن اعتبارات، هرگونه مشاوره و همفکری که لازم باشد را به دستگاههای اجرایی ارائه دهد.

وی همچنین خواستار تعامل و همکاری تمامی دستگاههای اجرایی در جهت افزایش شفافیت در اقتصاد و مسائل مالی شد.

در این مراسم، ایوب احمدی بعنوان مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان معرفی و از خدمات و زحمات علیرضا اقتصاد مدیرکل پیشین این مجموعه قدردانی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز