در دیدار نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان:

مشارکت جوانان در بخش های مختلف زمینه ساز حل مشکلات است

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۴:۵۲:۱۷
کد خبر: ۷۶۵۸۴۷
مشارکت جوانان در بخش های مختلف زمینه ساز حل مشکلات است
در دیدار نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برا مشارکت جوانان در بخش های مختلف به عنوان زمینه ساز حل مشکلات تاکید شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،  محمدمهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه گفت: استان آذربایجان غربی نوزدهمین استانی است که برای بررسی مشکلات جوانان و سمن ها به آن سفر می کنیم و سعی داریم با اطلاع از مشکلات سمن‌ها راه را برای مشارکت آنان در بخش های مختلف هموار کنیم.

وی ادامه داد: رهبری معظم انقلاب در تمام جلسات خود بخاطر باور قلبی به جوانان، به موضوعات و مشکلات جوانان اشاره می کند و ما نیز اگر بتوانیم به بیانات ایشان عمل کنیم مشکلات جوانان حل می شود.

وی ادامه داد: جوانان پرشور و پرکاری در استان آذربایجان غربی هستند که با بهره گیری از مشارکت آنان بخصوص در بهره گیری از آنان برای ایجاد اشتغال، می توان مشکلات بخش های مختلف را حل و فصل کرد.

تندگویان اظهار کرد: از شما (امام جمعه ارومیه) می خواهیم از سمن های استان که در کشور نیز شرایط مناسبی دارند حمایت کنید.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی امام جمعه ارومیه هم گفت: در بحث جوانان، مقام معظم رهبری به موضوع مشکلات جوانان واقفند و در این خصوص، جوانان را در بخش های مختلف مشارکت می دهند و انتظار داریم دولت هم در استفاده و مشارکت از جوانان اهتمام جدی ورزد.

وی اظهار داشت: ما در راستای جوانگرایی و مشارکت جوانان، اقدام به تغییربرخی از ائمه جمعه اهل سنت و تشیع و استفاده از امامان جمعه جوان نمودیم.

وی ادامه داد: از شما درخواست دارم به استان آذربایجان غربی که جزو استان های ویژه و خاص است توجه و نگاه ویژه داشته باشید و به دولت توصیه فرمایید به استان ما بخاطر شکاف زیاد بین استان ما و دیگر استان ها با اهتمام ویژه به آذربایجان غربی شاهد توسعه و پیشرفت باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز