شهنازی سرمربی شهرداری ارومیه:

بازیکنان دورنا درخشیدند / حق انتخاب و جذب بازیکنان جدید نداریم

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۸:۴۶:۱۰
کد خبر: ۷۸۷۲۱۲
بازیکنان دورنا درخشیدند / حق انتخاب و جذب بازیکنان جدید نداریم
سرمربی تیم شهرداری ارومیه با انتقاد از عملکرد کادرفنی و مدیریت در مورد جذب بازیکنان گفت: باید با بازیکنان موجود ادامه دهیم و امیدوار باشیم برخی بازیکنان با تیم هایشان به مشکل بربخورند تا بتوانیم تیم را با جذب آنها تقویت کنیم.

ناصر شهنازی سرمربی تیم شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا آذربایجان‌غربی، گفت: دربی تماشاگرپسندی را شاهد بودیم و تیم حریف (دورنا) نیز در ۲ ست اول عملکرد بسیار خوب و فراتر از انتظار داشت با این حال توانستیم در ادامه بازی با در اختیار گرفتن نبض دیدار، پیروز شویم.

وی ادامه داد: وقتی اشک بازیکنان دورنا را بعد از شکست دیدم ناراحت شدم، بازیکنان جوان این تیم عملکرد درخشانی داشتند و به آنها تبریک می گویم که آینده خوبی خواهند داشت.

وی در مورد حواشی پایانی بازی نیز اظهار کرد: من این صحنه ها را ندیدم ولی اگر چنین اتفاقی رخ داده باشد من و باشگاه با افراد خاطی برخورد خواهیم کرد.

سرمربی تیم شهرداری ارومیه افزود: بازی بعدی ما دیداری سخت با سایپا خواهد بود تیمی که جایگاهش باید بهتر از این باشد و گرچه ما از لحاظ بازیکن تاثیرگذار ضعیف و نسبت به تیم های دیگر از جایگاه پایین تری برخوردار هستیم، تلاش می کنیم در آن دیدار نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی در مورد نیم فصل دوم گفت: برای دور برگشت، حق انتخاب بازیکن نداریم مگر بازیکنی که با باشگاهش مشکل داشته باشد تا بتوانیم با جذب آنها تیم را تقویت کنیم متاسفانه در ابتدای فصل تیم بخوبی بسته نشد.

شهنازی خاطر نشان کرد: برای این تماشاگران، این نتایج قابل قبول نیست با این حال تمام تلاشمان را برای کسب نتایج مطلوب و عملکرد بهتر صورت خواهیم داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز