تمامی دستگاههای اجرایی استان آذربایجان غربی باید به سامانه پنجره واحد سرمایه‌گذاری متصل شوند

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۰:۴۳:۰۴
کد خبر: ۷۸۸۷۹۸
تمامی دستگاههای اجرایی استان آذربایجان غربی باید به سامانه پنجره واحد سرمایه‌گذاری متصل شوند
رضا حسینی در شصت و یکمین جلسه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان که در محل استانداری برگزار شد، خواستار اتصال تمامی دستگاههای اجرایی استان به سامانه پنجره واحد سرمایه‌گذاری شد و افزود: دستگاه هایی که تاکنون در این خصوص اقدام نکرده اند، یک هفته فرصت دارند به سامانه وصل شوند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، رضا حسینی عصر در شصت و یکمین جلسه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان که در محل استانداری برگزار شد، خواستار اتصال تمامی دستگاههای اجرایی استان به سامانه پنجره واحد سرمایه‌گذاری شد و افزود: دستگاه هایی که تاکنون در این خصوص اقدام نکرده اند، یک هفته فرصت دارند به سامانه وصل شوند.

وی اضافه کرد: تمامی مراحل صدور مجوز و استعلامات مربوط به سرمایه گذاری در استان از طریق سامانه پنجره واحد سرمایه گذاری انجام می گیرد، بر همین اساس دستگاه های استانی باید اطلاعات و فرآیندهای مربوط به خدمات سرمایه گذاری را در این سامانه ثبت نمایند.

معاون استاندار در ادامه از کم کاری برخی دستگاه ها در پاسخ دهی به استعلامات و صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری ابراز نارضایتی کرد و گفت: جذب سرمایه گذاری که در رونق اقتصادی و ارتقای فضای کسب و کار استان تاثیر شایانی دارد از اولویت های اصلی و از تاکیدات مقام عالی استان است، لذا کم کاری در انجام وظایف این حوزه به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

حسینی همچنین گفت: عملکرد دستگاه ها در اتصال و استفاده از سامانه پنجره واحد سرمایه‌گذاری مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه بر ضرورت حضور مدیران در جلسات تاکید کرد و گفت: به مدیرانی که بدون اطلاع قبلی و بدون دلیل موجه در جلسات حضور نمی یابند تذکر کتبی از سوی استانداری داده می شود و در صورت تکرار، گزارش آن به وزارتخانه متبوعه ارسال خواهد شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان نیز در این جلسه گفت: تاکنون 42 دستگاه اجرایی و 108 دبیرخانه اطلاعات خود شامل فرایندهای استعلام و صدور مجوز را در سامانه پنجره واحد سرمایه گذاری استان ثبت کرده اند.

غفارپور افزود: تعداد کل فرایندهای ثبت شده در سامانه پنجره واحد سرمایه گذاری استان، 355 مورد است که 235 مورد آن مربوط به صدور مجوز و 120 مورد آن مربوط به فرایندهای استعلام است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز