به مناسبت ایام الله دهه فجر؛

۵۷ المان مناسبتی در سطح شهر ارومیه نصب می شود

۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۴:۳۹:۴۷
کد خبر: ۸۰۶۱۲۳
۵۷ المان مناسبتی در سطح شهر ارومیه نصب می شود
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر، 57 المان مناسبتی در سطح شهر ارومیه نصب می شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، علی شایگان بیان کرد: در راستای فرایند مکان سازی جهت حفظ زیبایی ظاهری شهر واحیای هویت منطقه، سازمان در راستای طراحی و ساخت المان های مناسبتی در هر زمان تلاش های بسیار کرده است .

وی ادامه داد: سازمان  در حوزه مبلمان شهری، نورپردازی، نماد و مجسمه و آذین بندی در راستای رسیدن به خوکفایی کامل گام های اساسی برداشته و ساخت و نصب اکثرمبلمان شهری، تندیس هاو المانهای مورد نیاز در سطح شهر با کمترین هزینه  و با استفاده از ضایعات المان های قبلی توسط تلاشگران هنرمند سازمان انجام می گیرد که از کیفیت بالا و ماندگاری بیشتر برخوردار  است.

شایگان گفت: مبلمان شهری نقش بسیار موثری در ارتقای کیفی منظر شهری دارد و مجسمه های شهری به عنوان المان و احجام به یاد ماندنی بیشتر در ذهن مردم وشهروندان جای می گیرند و موجب ثبت خاطراتی ارزشمند می شوند.

به گفته وی یکی از جشن‌های مهم کشور ما، جشن شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی است که سازمان با آذین ‌بندی میادین و خیابان‌های سطح شهر و تهیه و آماده سازی المان های موضوعی نصب بنر، لمپوست وپرچم در بلوارهای اصلی جهت تداعی خاطرات دوران پیروزی  انقلاب و به منظور فضاسازی محیطی جهت هر چه باشکوهتر برگزار کردن  جشن‌های این دهه مبارک ، ترویج نشاط و تداعی کردن خاطرات آن دوران برای نسل‌های جوان ‌تر اقدام می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز