مراجعه بالغ بر ۴۵ هزار وسایل نقلیه سنگین به مراکز معاینه فنی استان در یکسال گذشته

۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۰:۲۰:۲۸
کد خبر: ۸۵۲۴۸۱
مراجعه بالغ بر ۴۵ هزار وسایل نقلیه سنگین به مراکز معاینه فنی استان در یکسال گذشته
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی : در یکسال گذشته بالغ بر ۴۵ هزار انواع وسایل نقلیه سنگین به مراکز معاینه فنی استان مراجعه نمودند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: در یکسال گذشته بالغ بر ۴۵ هزار انواع وسایل نقلیه سنگین به مراکز معاینه فنی استان مراجعه نمودند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ،معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی افزود: از این تعداد بیش از۴۲ هزار و‌۵۰۰ دستگاه وسایل نقلیه سنگین از آزمایش‌های فنی قبول و تعداد ۲۴۳۷ خودرو نیز رد شده اند.

فروغ فاریابی ادامه داد: انواع وسایل نقلیه سنگین شامل انواع کشنده، کامیون، بارگی، کامیونت، اتوبوس و مینی بوس جهت آزمایشات فنی به مراکز معاینه فنیمراجعه نمودند.

فاریابی با اشاره به دلایل رد شدن وسایل نقلیه سنگین در مراکز معاینه فنی عمده‌ترین آن را عملکرد ضعیف سیستم ترمز، آلاینده‌ها (میزان کدری دود) و لقی جلو بندی و فرمان برشمرد و افزود: بیشترین وسایل نقلیه رد شده در بین وسایل نقلیه سنگین از میان کامیون‌ها و کشنده‌ها و کمترین آن‌ها شامل کامیونت‌ها و اتوبوس‌ها بوده است.

 

 
نظر شما