اکبرزاده شهردار خوی:

آغاز ثبت نام تیم های نوجوانان برای حضور در پنجمین دوره مسابقات فوتبال محلات خوی

۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۴:۴۳:۱۹
کد خبر: ۸۶۹۵۲۳
آغاز ثبت نام تیم های نوجوانان برای حضور در پنجمین دوره مسابقات فوتبال محلات خوی
شهردار خوی از آغاز ثبت نام تیم های نوجوانان برای حضور در پنجمین دوره مسابقات فوتبال محلات خوی خبرداد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محرم اکبرزاده در خوی ضمن اعلام این مطلب افزود: ثبت نام پنجمین دوره مسابقات فوتبال محلات خوی در راستای افزایش نشاط برای نوجوانان خوئی و افزایش نشاط بازیهای محلات آغاز شده است.

شهردار خوی افزود: تیم های مختلف محلات شهر خوی و دانش آموزی می توانند تا 30تیرماه برای ثبت نام اقدام نمایند.

وی افزود: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته ثبت نام تیم ها از مورخه 15 الی 30 تیرماه در هیئت فوتبال، باشگاه کارگران،  و مدیریت فرهنگی شهرداری برای پسران و مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان شهرداری برای ثبت نام تیم های دختران انجام می شود.

اکبرزاده گفت: در برگزاری این دوره از مسابقات فوتبال محلات، هلال احمر، ادارات ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، سپاه پاسداران، هلال احمر نیز همکاری داشته و قطعا تلاش می شود تا تابستانی خاطر انگیز برای نونهالان و نوجوانان خوئی رقم بخورد.

وی تاکید کرد: مسابقات پنجمین دوره فوتبال محلات خوی در دو بخش پسران و دختران برگزار می شود که مسابقات دختران در زمین چمن مصنوعی فوتبال مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان شهرداری و مسابقات پسران در زمین چمن مصنوعی پارک سلامت انجام می شود.  

شهردار خوی گفت: مراسم افتتاحیه  پنجمین دوره مسابقات فوتبال محلات خوی ابتدای مردادماه سال جاری برگزار می شود و پس از برگزاری مسابقات مذکور طی یک ماه به تیم های برتر مسابقات  به همراه تیم برگزیده اخلاق جوایز نقدی اهدا می شود.

وی گفت: گروه های سنی زیر 12 سال، زیر 14 سال و زیر 16 سال برای پسران و بدون محدودیت سنی برای دختران در نظر گرفته شده و امیدواریم امسال بیش از سال های گذشته شاهد حضور تیم های دختران در این رشته ورزشی مهیج باشیم.  

اکبرزاده تاکید کرد: تیم های محلات دارای 10 نفر شامل 9 بازیکن و یک نفر سرپرست می باشند.

وی همچنین با اشاره به روند برگیاری مسابقات و استقبال از سوی تیم های محلات در سال گذشته افزود: بیش از 650 کودک و نوجوان خویی طی دوره قبلی مسابقات فوتبال محلات در این رویداد بزرگ فوتبالی شهر خوی  به بازی پرداختند و قطعا تلاش می کنیم امسال نیز زمینه حضور تیم های بیشتر و ایجاد فضای مفرح ورزشی برای دانش آموزان و کودکان و نوجوانان شهر خوی در تابستان امسال فراهم شود.

گفتنی است: پنجمین دوره مسابقات فوتبال محلات به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی در راستای توسعه ورزش و سلامت جسمی نوجوانان برگزار می شود.

نظر شما