تکذیب حضور شیر در روستاهای اطراف دریاچه ارومیه

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۰:۴۳:۰۶
کد خبر: ۸۷۲۱۵۰
تکذیب حضور شیر در روستاهای اطراف دریاچه ارومیه
معاون فنی حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی در خصوص مشاهده یک حیوان شبیه شیر در ارومیه : اخیراً فیلمی در فضای مجازی از مشاهده یه حیوان شبیه توسط اهالی روستای قرابگلو در حال انتشار است که اکیپ کارشناسی این اداره کل برای بررسی دقیق این موضوع به روستا اعزام شد که هیچگونه مدرکی دال بر اثبات برای وجود شیر در این روستا نیافتند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، بر اساس اعلام برخی اهالی روستای قرابگلو در ارومیه از روز یکشنبه هفته جاری یک حیوان شبیه شیرماده که دارای یک توله نیز است در این روستا مشاهده شده و نگرانی‌هایی در خصوص شکار این گونه با ارزش در معرض انقراض ایجاد شده است.

بر اساس گفته شاهدان عینی این حیوان در سطح روستا به صورت آزادانه در حرکت بوده است.

معاون فنی حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی در خصوص مشاهده یک حیوان شبیه شیر در ارومیه گفت: اخیراً فیلمی در فضای مجازی از مشاهده یه حیوان شبیه توسط اهالی روستای قرابگلو در حال انتشار است که اکیپ کارشناسی این اداره کل برای بررسی دقیق این موضوع به روستا اعزام شد که هیچگونه مدرکی دال بر اثبات برای وجود شیر در این روستا نیافتند.

حجت جباری افزود: تصویر فیلم مربوط به یک قلاده سگ است، تصویر حیوان مشاهده شده چون خیلی واضح نیست شبیه سگ دیده می شود که این امر در بحث مونیتورینگ منطقه به اثبات رسیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز