دهقان

بیش از ۱۰ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان آذربایجان غربی در سالجاری

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۳:۲۶:۵۹
کد خبر: ۸۷۲۳۶۵
بیش از ۱۰ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان آذربایجان غربی در سالجاری
سرپرست سازمان صنعت،معدن وتجارت استان آذربایجان غربی : از ابتدای سالجاری تا کنون برای کنترل بازار در آذربایجان غربی تعداد 10 هزارو 326 مورد بازرسی از سطح بازار و واحدهای صنفی انجام شده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمد دهقان گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون برای کنترل بازار در آذربایجان غربی تعداد 10 هزارو 326 مورد بازرسی از سطح بازار و واحدهای صنفی انجام شده است.

وی همچنین در ادامه افزود: در بازدید های انجام شده 193 فقره پرونده به ارزش ریالی 5 هزار و 970 میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر به مراجع ذیصلاح ارجاع گردید.

محمد دهقان در ادامه عنوان کرد: همچنین در یک هفته گذشته تعداد 552 مورد بازرسی از واحد های صنفی و تولید صورت گرفته است و تعداد 12 فقره پرونده تشکیل وبه مراجع ذیصلاح ارجاع گردید.

ایشان در خصوص نظارت بر کالاهای اساسی بیان کرد: از ابتدای سالجاری نظارت مستقیم برای توزیع 160 تن گوشت منجمد، 344 تن گوشت منجمد گوساله، 40 تن گوشت منجمد گوساله وکیوم دار و56 تن گوشت گرم گوسفندی با حضور بازرس مقیم در محل توزیع انجام شد.

سرپرست سازمان صنعت،معدن وتجارت استان آذربایجان غربی اذعان کرد: جهت تنظیم و کنترل عرضه و تقاضا مقدار 28 هزار و 434 تن شکر برای مصارف صنعتی، صنفی و خانوار ، هزار و 226 تن برنج 1121 هندی و 406 تن برنج تایلندی با نظارت مستقیم سازمان صنعت،معدن وتجارت استان توزیع گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز