بازدید معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۳:۰۸:۴۶
کد خبر: ۸۷۳۳۹۵
بازدید معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از پایانه مرزی تمرچین شهرستان پیرانشهر در همسایگی کشور عراق بازدید کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی  ، مقصد روز سوم سفر معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پایانه مرزی تمرچین شهرستان پیرانشهر در همسایگی کشور عراق بود.

مهران قربانی طی این بازدید در جریان چگونگی تردد مسافرین و وسایط نقلیه از این پایانه مرزی قرار گرفت.

وی ضمن تاکید بر ساماندهی و زیباسازی ورودی پایانه مرزی تمرچین بر جلوگیری از ازدحام و ترافیک خودرو‌ها در مقابل ورودی پایانه تاکید کرد.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به رویکرد ممیزی در پایانه‌های مرزی بر توجه به نظم و چیدمان و مسایل زیبایی منظر در محوطه و سالن‌های مسافری مبادی ورودی و خروجی کشور تاکید و پایانه مرزی تمرچین را یکی از پایانه‌های مهم کشور عنوان کرد و افزود: برخی مواقع روزمرگی در انجام امور جاری پایانه‌های مرزی ممکن است مانع از دیده شدن برخی ایرادات غیر محسوس باشد که ضروری است با دقت بیشتر و مشاوره لازم در این گونه امور، نسبت به رفع آن‌ها در اسرع وقت اقدام نمود.

قربانی همچنین به حجم بالای تردد کامیون‌های سوختی از پایانه مرزی تمرچین اشاره کرد و گفت: لازم است برای جلوگیری از حوادث ناگوار امنیت تردد این ناوگان فراهم و سیستم‌های اطفای حریق همواره در پایانه مجهز و آماده باشند.

 

نظر شما