نظام مالیاتی کشور حامی تولید است

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۸۶۰۶۹
نظام مالیاتی کشور حامی تولید است
مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی گفت: در استان به تبعیت از نظام مالیاتی کشور، حامی تولید هستیم و بخش تولید ما را همراه خود بداند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، حسن کوماسی در جلسه ای که به منظور بررسی مشکلات مالیاتی شرکت پتروشیمی ارومیه در محل این شرکت ترتیب یافت، با اعلام اینکه مالیات ابزاری برای هدایت سرمایه گذاری محسوب می شود، افزود: معافیت مالیاتی در نظر گرفته شده توسط قانون برای گسترش و توسعه واحدهای تولیدی در مناطق کمتر توسعه یافته استان، ابزار قدرتمندی برای توسعه عدالت اجتماعی است.

وی با تاکید بر لزوم حل مشکلات مالیاتی واحدهای تولیدی استان، اظهار کرد: 35 درصد رشد درآمدهای مالیاتی در آذربایجان غربی نسبت به مدت مشابه سال گذشته از طریق شناسایی مؤدیان جدید، فرارهای مالیاتی و دریافت معوقات بوده و برای تأمین درآمدهای کشور بر بخش تولید فشاری وارد نمی شود.

این مقام مسئول در پایان با ابراز خرسندی از توسعه پتروشیمی ارومیه و رسیدن این شرکت به مرحله سوددهی، بر ضرورت بررسی پرونده این واحد تولیدی در حداقل زمان ممکن و قبل از مرحله ارجاع به هیأت های حل اختلاف تأکید کرد.

رئیس مجتمع پتروشیمی ارومیه نیز در این جلسه با بیان اینکه فاز اول این واحد تولیدی در سال 74 با ظرفیت 3 هزار تن کریستال ملامین و 9 هزار تن سولفات آمونیم شروع به کار کرده است، گفت: در حال حاضر پتروشیمی ارومیه بهترین و پیشرفته ترین واحد اسیدسولفوریک ایران با 50 هزار تن ظرفیت است.

فرهاد نوبخت با اعلام اینکه در  حال حاضر 40 هزار تن سولفات آمونیم و 4 هزار تن کریستال ملامین در این شرکت تولید می شود، افزود: واحدهای پتروشیمی آلایندگی بالایی دارند، اما با توجه به تکنولوژی و فناوری موجود در این واحد تولیدی، پتروشیمی ارومیه آلایندگی زیست محیطی ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز